Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som arrangerer turen til Peppes burde jo ringe til Peppes i Hamar og bestille bord. Viss dere er over hundre folk som kommer inn og vil ha pizza, og de ikke er særlig forberedt, så blir det nok et døgn venting på å få all pizzaen.

Ring og si at dere kommer. Så de er forberedt osv. Det kommer sikkert til og gå en del pizza brett, og de får mye og gjøre.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

God ide å avtale på forhånd. I fjor gjorde vi ikke det, og da var det mye folk på peppes fra før av. Nå var vi ikke så mange i fjor da (Var vel omtrent 10 stykker som var der rett etter demonstrasjonstoget), så vi fikk plass uten problemer. (Det ene bordet måtte riktignok vente en god stund på pizza.)

Lenke til kommentar
God ide å avtale på forhånd. I fjor gjorde vi ikke det, og da var det mye folk på peppes fra før av. Nå var vi ikke så mange i fjor da (Var vel omtrent 10 stykker som var der rett etter demonstrasjonstoget), så vi fikk plass uten problemer. (Det ene bordet måtte riktignok vente en god stund på pizza.)

Og viss dere faktisk er over 100 folk? Dere kommer jo til og sikkert nesten bruke alle bordene. (Dette er jo spørs på hvor stort Peppes lokalet er i Hamar, da).

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
når på dagen er det antatt å være mest/minst kø? civilix og meg selv vurderer å dra fra notodden i 9 tida, så da er vi framme rundt kl 13 gitt at det er lite trafikk

hvis du tenker på trafikk som i BIL-kø så er det nok en del av det på onsdag formiddag, men om du tenker på kø for å komme inn på TG så pleier den å være værst fra 9-12 og fra 15-18 eller noe... tiden mellom 12 og 15 pleier det å være relativt kort kø. Det er iallefall min erfaring fra tidligere. Så alle dere som nå tenker å komme på det tidspunktet, ikke gjør det, for da blir det kø når jeg kommer....

Lenke til kommentar
Noen av dere som har sett Peppes på Hamar? Var det ikke den som var så latterlig liten? :p

Forundrer meg ikke. Peppes pleier og være ganske trangt mellom bordene osv. Har vært på Peppes flere steder i Lørenskog, Skedsmo m.fl.

Det jeg legger merke til at lokalet er aldri stort i bredden, men stort i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...