Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Okey. Nå må dere alle love meg at dere kommer til og ha det veldig gøy\koselig\fint på TG! Lykke til alle sammen! EDIT: Brukte et litt upassende ord. Endret 7. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Uuuh, jeg må vist bake litt kake til i morgen jeg.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nå har jeg vært og hamstra inn til TG! Lenke til kommentar
Islandstone007 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gjorde alle innkjøpene i går. Jeg var såpass heldig at det elendige headsettet jeg hadde imploderte på søndag, så jeg har et helt nytt og mye bedre headset til tg enn det jeg hadde før. Flaks i uflaks, selv om lommeboka ble litt lettere enn jeg ønsker. Okey. Nå må dere alle love meg at dere kommer til og ha det ###### gøy\koselig\fint på TG! Eh, javel? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvor mye brus går det frem til lørdag tro? Og mat? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Lurer på brusmengden selv, tips any? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg drikker kanskje en halvliter til en liter brus om dagen på TG, og det er i forbindelse med at jeg kjøper meg mat i kantina. Men vil tro det tallet ikke er representabelt med det gjennomsnittlige forbruket, hehe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mye brus, og annet sukker drikker. Men mere vann . Tror kanskje folk gir litt blanke i og tenke på vann, men. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjøp deg en sånn sekspakning med 1,5l Cola, så har du nok. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stikk på Spar. Kjøp 5 1,5l brus, og betal for kun 3. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stikk på Spar. Kjøp 5 1,5l brus, og betal for kun 3. Sparer jo litt penger her. . Ville gjort den dealen. Så 2-3 flasker med vann. (man kan jo fylle på) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) De har hatt det tilbudet en stund. Sparer mye på det i lengden. Var der i sta selv, og kjøpte 5 grønne farris. Fit for TG! Endret 7. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har med meg ti poser med is-te pulver, som gir 10 liter iste. 10 liter med drikke som veier under en kilo er flott. Regner med at jeg kommer til å drikke veldig lite brus under TG. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har med meg ti poser med is-te pulver, som gir 10 liter iste. 10 liter med drikke som veier under en kilo er flott. Regner med at jeg kommer til å drikke veldig lite brus under TG. Den var ikke dum Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er det du driver med Kristian? Skal du være med på TG? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er det du driver med Kristian? Skal du være med på TG? Nei.. Men er vel lov til og poste her for det, vel? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Da har man hentet campingvogn, satt opp hylle, tatt fra hverandre hylle og bærer straks alt ut i bilen og stikker utover, blir digg med grilling og pils på parkeringsplassen i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå