Glufsa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hw-rekka @ EFnet har vært oppe lenge.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) blæh, hvorfor ikke quakenet? Uansett, noe som har en guide til DC som er kjekk? Endret 7. april 2009 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 blæh, hvorfor ikke quakenet? Uansett, noe som har en guide til DC som er kjekk? Er ikke spesielt vanskelig. Last ned DC++ http://dcplusplus.sourceforge.net/, gå på settings>share og legg til de mappene du vil share (om det er mye det er snakk om kan indexing av mappene ta ganske lang tid). Deretter, når du kommer på TG vil det bli annonsert en DC-server-IP som du kobler deg til med File>Quick-Connect. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da er vi oppe i 2 du skylder meg (ref forrige Fritjof). What?! :| Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da greide vi 110 sider da, kanskje 120 sider her på HW-rekka forumet i år. Jeg har vært lite aktiv i det siste, men det får gå. Har vært hos fetteren min i Ålesund siden fredagen og varmet opp til TG. Bor i Fr.Stad og Fr.Stad-Ålesund er langt (9timer) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tråden blir nok lengere under og etter TG kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tråden blir nok lengere under og etter TG kan jeg tenke meg Ja, men jeg mente før TG da, noe jeg glemte å skrive Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er vel mange som har begynt å reise så er nok mange som har en pause på HW akuratt før tg.. gleder meg:D drar om 40 min:D Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Holder på med indeksering av filer på DC++ regner med å dele rundt 750GB på TG. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Holder på med indeksering av filer på DC++ regner med å dele rundt 750GB på TG. Ble ferdig med å indeksere mine 1,45 TB med HD film/tv-serier i går Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kylling Viste det kom noe sånt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Vel, da er det på tide å pakke ned PC-en. Det er vel det eneste som gjenstår, tror jeg (viss jeg ikke har glemt noe, såklart... ). Så da snakkes vi vel på TG, da, folkens! Hadebra! Endret 7. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kylling Viste det kom noe sånt. Du kan trøste deg med at jeg har mindre å dele enn deg Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kylling Viste det kom noe sånt. Du kan trøste deg med at jeg har mindre å dele enn deg DEt er bra, men det er viktig å bidra i felleskapet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Joda, men disken som inneholdt alt jeg skulle dele døde. Shit happens. Lenke til kommentar
Islandstone007 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har hvertfall et par sesonger av noen tv-show å dele pluss noen filmer, men jeg tviler på at det er det helt store. Rundt 150-200GB kanskje. Jeg vil vel regne med at de fleste kommer opp rundt kl. 10, om ikke før? Noen som vet ca når er køene lengst? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vi drar når vi er ferdig. Så vi blir nok å komme fram en gang mellom tolv og tre i natt. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da er jeg fremme på Hamar, bare noen minutters kjøring unna skipet. Kommer til å møte opp utenfor ca. klokken halv ni i morgen tidlig. Da er det litt kø, men ikke så ekstremt mye. Da var det dags for en handlerunde. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da skal jeg pakke ned PC-en. Vi ses på Hamar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå