Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har gått naken offentlig 2 ganger siden jul jeg å edit: 3 faktisk Dere er fantastiske! Jeg vil ha bakgrunnshistoriene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 måtte springe fra dusjen på skolen pga noen stakk av med alle tinga mine.. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 2-skogstur og måtte drite ( kanskje ikke så offentlig men var en del folk i nærheten(som sov)) 1-nattbad i drammensælva full som en dupp xD (flaks det gikk bra) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 HAHA. Jeg blei dytta uti Drammenselva i fjor iført hvit kjole. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 det er ikke bade temp der enda bare så du vet det så ikke bli dytta utti enda Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei, jenter skal gå i stramme bukser.. Feil. Jenter skal gå i like digge bukser som gutter, og jeg akter å subbe rundt i joggebukse minst én dag. Jeg legger derimot masse sjel i overkroppbekledningen, det er tross alt den som er viktig Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da er jeg nesten ferdig med å pakke. Reiser i morgen tidlig. Ser dere på Hamar! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det hørtes koselig ut Ser dere på Hamar! :D Måtte si det jeg og Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Menne, altså. Det er 6 stykker i gruppa mi da Iceman, og det viste du, siden du skrev opp meg og simen som 6 stykker. Nå sitter en på rad 38 og en lang bortenfor på rad 39, altså ikke ved oss engang. Men da får vi vel bare ta å sette de som skal sitte ved oss sammen på tg, så får du organisere resten når vi kommer dit. Litt synd at det blir seatet så mye feil. Jeg ga deg beskjed om at folk ikke hadde satt meg som seater/ikke hadde oppgitt påkrevd informasjon som ville gjort det mulig for meg å finne ut hvilke billetter som tilhørte hvilke individer, dette ble ikke ordnet opp i eller gjort meg oppmerksom på i tide (ref mail sendt deg den 1. mars 2009 kl 19:20:20), så jeg anbefaler at du stikker bort på nærmeste Statoil og går til anskaffelse av en bolle. (forøvrig var siste relevante kommunikasjon fra din side, så vidt jeg kan se av mailhistorikk, den 6. februar kl 02:36:26, du må gjerne rette på meg dersom du kan komme med noe konkret om at dette er feil) Om folk gjorde som de fikk beskjed om, hadde alt dette gått smertefritt. Jeg har generelt hatt et helvete med å spore opp en del billetter/personer hvor jeg ikke har fått den informasjonen jeg har bedt om, og har i det store og hele vært altfor snill med dere, men jeg vil jo gjerne gjøre alle fornøyde så langt det er mulig. Takk til alle som har gjort som de har fått beskjed om, resten av dere kan bli med HansGeorg til Statoil. ja From: [email protected] To: [email protected] Subject: RE: HW Rekka - Endringer i antall folk og hvem som kjøper biletter. Date: Tue, 3 Mar 2009 22:22:26 +0100 Så både jeg og simen skal ha Wheelman som seater å våre 6 biletter? From: [email protected] To: [email protected] Subject: RE: HW Rekka - Endringer i antall folk og hvem som kjøper biletter. Date: Sun, 1 Mar 2009 19:20:20 +0100 Kun du og Cecilie har satt meg som seater. Dere har 43 minutter på dere til å sette Wheelman som seater (vi deler litt ansvar). From: [email protected] To: [email protected] Subject: HW Rekka - Endringer i antall folk og hvem som kjøper biletter. Date: Fri, 6 Feb 2009 02:35:58 +0100 Hei Isman! Det har seg slik at jeg og Simen ble til 6 personer ikke 5. Lista er da som følger: Hans Georg Simen Simen nr. 2 Maren Cecilie Håvard Og jeg hadde kun penger til 2 biletter da jeg var i shoppen, så simen har kjøpt 4. Men alle bilettene vil ha deg som seater. bare gjør oppmerksom på dette siden vi da trenger 6 plasser på rekka og ikke 5. Sender du en "dette er ok" på dette så vi slipper å sette noen for seg selv etterhvert? Mvh Hans Georg. Vi satte jo WheelMan som seater, som du sa på Mail. Da var alle 6 billettene i hans seating. Simen hadde 4 biletter og jeg 2. er vel ikke så vanskelig å seate 4 biletter som har samme owner? Men når jeg heller ikke får noe beskjed om at ting ikke er som de skal, at du ikke finner folka som skal seates, så er det ikke min skyld at du ikke sender en mail å spør. Dette er ikke for å være frekk eller noe i den duren. Det er kun så vi skal få ordnet at vi sitter ved siden av hverandre som planlagt. Nå har det seg atter en gang slik at jeg i god tid ga beskjed her i tråden, om at fristen for å ha satt seater var den 1. Mars kl 2000, jeg purret, jeg fikk ikke noe resultat i tide, det er beklagelig at du, på grunn av treghet og manglende vilje til å overholde tidsfrister, ikke fikk spesialbehandling sånn som 70% av de andre måtte ha, men sånn ble det bare, ta deg en bolle. Jeg har gjort så mange unntak og stressa og styra i hytt og pine med hele opplegget her, så om jeg hører noe mer fra deg nå, kommer jeg mest sannsynlig til å kjefte deg ned etter noter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes faktisk folk burde vise litt mer takknemlighet og redusere klaginga på Iceman. Greit, han er en lat jævel med hårete baller, men det er nå andre året han har sørget for at vi her på HW kan kose oss sammen på en rekke. Ikke bare er det hyggeligere, det er også tryggere mtp tyverier. Takk iceman, jeg skal spandere en pils på deg i løpet av de 10 neste årene pga innsatsen din. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes faktisk folk burde vise litt mer takknemlighet og redusere klaginga på Iceman. Greit, han er en lat jævel med hårete baller, men det er nå andre året han har sørget for at vi her på HW kan kose oss sammen på en rekke. Ikke bare er det hyggeligere, det er også tryggere mtp tyverier. Takk iceman, jeg skal spandere en pils på deg i løpet av de 10 neste årene pga innsatsen din. Da er vi oppe i 2 du skylder meg (ref forrige Fritjof). Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er ikke ute etter å krangle, tvert imot. Jeg beklager at jeg har vært sen med å sjekke tråden. Men siden vi satt hulter til bulter etter speed seatingen først for å ta opp plassene så trodde jeg alt ville gå i orden når det haddet roet seg og folk ble omrokert. Men, drit nå i det, skjedd er skjedd. Lurer bare på om det er mulig å ordne en løsning så kanskje de som sitter til høyre for oss kan trekke seg sammen en plass hvis det skulle være en plass ledig. Klart dette ser vi jo ikke før vi er annkommet. Mulig det høres komplisert ut, men siden jeg og simen vil være av de første inn så skulle det gå greit å flytte litt på rekka, dersom folk går med på det. Men jeg spør Iceman, er dette noe du som "leder" av rekka kunne vært med å ordnet litt på? Eller blir det vår gruppes eget ansvar? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er ikke ute etter å krangle, tvert imot. Jeg beklager at jeg har vært sen med å sjekke tråden. Men siden vi satt hulter til bulter etter speed seatingen først for å ta opp plassene så trodde jeg alt ville gå i orden når det haddet roet seg og folk ble omrokert. Men, drit nå i det, skjedd er skjedd. Lurer bare på om det er mulig å ordne en løsning så kanskje de som sitter til høyre for oss kan trekke seg sammen en plass hvis det skulle være en plass ledig. Klart dette ser vi jo ikke før vi er annkommet. Mulig det høres komplisert ut, men siden jeg og simen vil være av de første inn så skulle det gå greit å flytte litt på rekka, dersom folk går med på det. Men jeg spør Iceman, er dette noe du som "leder" av rekka kunne vært med å ordnet litt på? Eller blir det vår gruppes eget ansvar? Dette blir noe dere får ta internt. Lenke til kommentar
Islandstone007 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har et ganske ille tilfelle av reisefeber her nå, i og med at jeg er fersk må jeg stole på andres pakkelister og min (fullstendig manglende) evne til å følge dem. Håper jeg har pakket alt jeg absolutt ikke trenger og at det jeg faktisk trenger er et eller annet sted i bagen, så går det nok bra. Gleder meg til å se dere alle på Hamar Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blir det satt opp en irc channel for hwrekka på tg? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du får høre med wheelie. Det kan jo ikke være så vanskelig å få til, men hvorfor skal du ha det? DC-chatten? Også sitter du jo sammen med alle sammen da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Joda, ikkje dumt. Må bare lære meg dc Kan jo alltids bare sette opp en channel på irc og, tar jo forsåvidt 1 sekund. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blir det satt opp en irc channel for hwrekka på tg? Det har vært ganske lenge. #HW-rekka @ EFNet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå