Glufsa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 I know, men HB er frekk! Du har angst. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Du bruker da ikke XXL! Du har jo helt vanlig kropp! Dust. Slike får leve på vann og brød, evt. sy sammen to t-skjorter. Endret 6. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vil du sy for meg HB? I need that one! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg bruker Xl og xxl genser. har lange armer Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 O'rly? Jaja, kan egentlig tenke meg det... apemann. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Stfu! i haz strong og vakre armer <3 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Haha, jeg var på Cubus i dag og kjøpte meg to-tre stooore t-skjorter og to joggebukser! Digg å sitte i sånne... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kjøpte ny joggebukse idag på H&m til 99 kr funker fett til tg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Stfu! i haz strong og vakre armer <3 Jaaada, kjekken. Oi, kanskje slaskebukse er litt lurt? Må kanskje gå til innkjøp av det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei, jenter skal gå i stramme bukser.. Amirite, boys? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gris wheelman! jeg synes de skal gå nakne jeg, men de fleste liker det ikke :S Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er forøvrig enig i det. Er ikke helt komfortabel i joggebukser, men kanskje det hadde vært en idé når jeg skal sitte stille så lenge? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) "Slaskebukse" + t-skjorter i >XL + sitte å spille data e.l. = EPIC WIN! Endret 6. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Men... jeg trives jo best i jeans uansett. Satser på å heller ta en kjole eller to hvis det blir ukomfortabelt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeans? På TG?!? Er det noe vits i da? Endret 6. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, vi må da ha noe å fappe til. Det snakkes om bruk av T-skjorter i TG-tråden - og det skal nevnes at det er obligatorisk bruk av HW-rekke t-skjorter både på Peppesbesøk, gruppebilde, samt første dag Lenke til kommentar
Islandstone007 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeans? På TG?!? Er det noe vits i da? Ja, kanskje greit om du skal ut i sivilisasjonen en tur. Er litt lettere å leke normal når du går i jeans Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan noen ta bilder av t-skjortene når dere får dem eller? Er så nysjerrig . Ta bilde og post det her (viss noen gidder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå