WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Nei, ingen bilder. Som nevnt er de en overraskelse til TG. Endret 6. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hssj! Ikke si sånn Nå får jo resten panikk.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 angst er en digg låt av eisbrecher, den må spilles! Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Håper t-skjorta blir like pr0 som i går. Ehm, jeg mener i fjord, men det føles som i går. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei, ingen bilder. Som nevnt er de en overraskelse til TG. Er de fine? Spent nå altså! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Weee. glede seg, men tror det kan bli litt små:S jaja får bare traske rundt med litt trang tskjorte da.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Weee. glede seg, men tror det kan bli litt små:S jaja får bare traske rundt med litt trang tskjorte da.. Tror det er forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Og L er akuratt litt for smått for min del. men det går nok.. da var baggen med klær klar for tg mangler bare litt rydding i kabinettet så er pc'en også klar.. neon som veit hvorfor min nye segate 1,5ttb ikke vil formatere? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Og L er akuratt litt for smått for min del. men det går nok.. da var baggen med klær klar for tg mangler bare litt rydding i kabinettet så er pc'en også klar.. neon som veit hvorfor min nye segate 1,5ttb ikke vil formatere? Jeg fikk mine 2 for noen dager siden. Funker perfekt uten noen problemer, de. Hvem har egentlig med seg hylla? Vil den være oppe der tidlig? Endret 6. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg tar med meg hylla når jeg drar fra oslo den er i deler så vi monterer når vi kommer opp. skal prøve å vøre der 8 eller noe Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 T-skjortene er evig stretchy, og store for størrelsen. Alle får en størrelse mindre enn de egentlig skal ha - til glede for noen og til sorg for andre Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hehe, hva med de som vanligvis bruker small? Eller de som bruker XXL for eksempel... Endret 6. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 De får leve på vann og brødskalker! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kjeften på deg HB! ikke min skyld at jeg er stor! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 T-skjortene er store i størrelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå