Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Menne, altså. Det er 6 stykker i gruppa mi da Iceman, og det viste du, siden du skrev opp meg og simen som 6 stykker. Nå sitter en på rad 38 og en lang bortenfor på rad 39, altså ikke ved oss engang. Men da får vi vel bare ta å sette de som skal sitte ved oss sammen på tg, så får du organisere resten når vi kommer dit.

Litt synd at det blir seatet så mye feil.

Jeg ga deg beskjed om at folk ikke hadde satt meg som seater/ikke hadde oppgitt påkrevd informasjon som ville gjort det mulig for meg å finne ut hvilke billetter som tilhørte hvilke individer, dette ble ikke ordnet opp i eller gjort meg oppmerksom på i tide (ref mail sendt deg den 1. mars 2009 kl 19:20:20), så jeg anbefaler at du stikker bort på nærmeste Statoil og går til anskaffelse av en bolle.

(forøvrig var siste relevante kommunikasjon fra din side, så vidt jeg kan se av mailhistorikk, den 6. februar kl 02:36:26, du må gjerne rette på meg dersom du kan komme med noe konkret om at dette er feil)

Om folk gjorde som de fikk beskjed om, hadde alt dette gått smertefritt. Jeg har generelt hatt et helvete med å spore opp en del billetter/personer hvor jeg ikke har fått den informasjonen jeg har bedt om, og har i det store og hele vært altfor snill med dere, men jeg vil jo gjerne gjøre alle fornøyde så langt det er mulig.

Takk til alle som har gjort som de har fått beskjed om, resten av dere kan bli med HansGeorg til Statoil. :)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Jeg synes du har gjort en fremragende innsats jeg, Ismænn. Dette er tross alt et samarbeid mellom flere parter, hvor du er den som ser ut som den skyldige hvis ting ikke faller på plass som det skal for alle. Men da er man igjen avhengig av at alle gjør sin del av jobben, og gjør de ikke det, så kan de takke seg selv.

Lenke til kommentar

Det må være lov til å si at Iceman rett og slett ikke har gjort en god nok innsats med dette. Når han har hovedansvaret, blir det feil å kreve at folk skal sette han opp som seater, eller at de skal oppgi kontaktinformasjonen sin til han når han spør om det. Skjerpings Iceman!

Lenke til kommentar

Det jeg har observert i tråden er folk som ikke har gjort som Icemann har gitt beskjed om. I tillegg rot med at "hun eller han snakka med wheelman på telefon og alt skulle liksom være greit".

Hvor forbanna vanskelig kan det være å gjøre det Iceman har gitt beskjed om fra start denne tråden? Jaja, godt man kan slå på en PC da i det minste på TG :p. Jeg skjønner ikke at du gidder Iceman, du burde nesten gi jobben din til en fjortiss neste år så vi får se skikkelig hyling og stor fontbruk på at man ikke gjør som man får beskjed om.

Ellers... HAHA!

"her er t-skjortene, de er sandfarget så vi ikke skal se så bleke ut".

Herremin, det må være tidenes verste t-skjorter. Og den med kona var litt ooooh hahaha.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er veldig enig med Theo343 her. Jeg skjønner ikke at det kan være så vanskelig å sende en e-post som inneholder den infoen Ismannen bad om. Det tok meg omtrent ett minutt, men for andre viste det seg visst å være litt for vanskelig... :ermm:

I hvert fall: Kjempebra jobba Iceman™! :new_woot: Du er alle tiders seater! :wee:

Lenke til kommentar

Siden man har vurdert å spandere all slags drikke som Iceman ikke liker, hva med å spandere Pizza og drikke(han liker) den freddan dere skal innover :). Det burde gjelde for Wheelman og gutta som også er ryggmargen i HW rekka og styrer verre for mye snaks til deltakerne.

Mitt forslag er:

"Spis og drikk så mye der vil til Icemann, Wheelmann og Team24" på langfreddan.

PS!

Jeg kan alltids slenge inn 200,- i potten bare for engasjementet siden jeg ikke skal på TG.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...