Elanee Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 iceman er bortreist i dag:P spør han en annen dag når han ikke er høy! han mener selfølgelig flagg/vimpel hw rekka flagg eller hva enn du vil kalle det Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Mye fin humor i tråden Gled dere til t-shirts Jeg gjør i alle fall Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Mye fin humor ja, men 60% av folka her skjønner ikke ironi da..( jada har sikkert besjet meg på leggen noen ganger jeg også) Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 er ikke alltid så lett å se inroi når du faktisk ikke ser personen som sier det.. så ironi bør vere tydlig når en skriver det på nettet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 iceman er bortreist i dag:P spør han en annen dag når han ikke er høy! han mener selfølgelig flagg/vimpel hw rekka flagg eller hva enn du vil kalle det Jeg er bortreist ja, pakket sammen og dro oppover i går. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 er ikke alltid så lett å se inroi når du faktisk ikke ser personen som sier det.. så ironi bør vere tydlig når en skriver det på nettet Og bruke masssevis av smilier! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 For eksempel sånn, ja... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 For eksempel sånn: Jeg gleder meg sånn til TG Hva betyr det? Ingen vet. Haha! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Mye fin humor i tråden Gled dere til t-shirts Jeg gjør i alle fall Har du sett de? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei, selv ikke jeg har sett de enda. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg syns de vi fikk i fjor var fine, jeg.Vel, i år har vi tenkt nytt Hvordan vet du av "vi" (de) har tenkt nytt da? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Banneret ble forøvrig pakket ned i går, og befinner seg nå nedpakket sammen med den ene stasjonære maskina mi på Brøttum. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Yay! Godt jobba, Icemann! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Menne, altså. Det er 6 stykker i gruppa mi da Iceman, og det viste du, siden du skrev opp meg og simen som 6 stykker. Nå sitter en på rad 38 og en lang bortenfor på rad 39, altså ikke ved oss engang. Men da får vi vel bare ta å sette de som skal sitte ved oss sammen på tg, så får du organisere resten når vi kommer dit. Litt synd at det blir seatet så mye feil. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Mye fin humor i tråden Gled dere til t-shirts Jeg gjør i alle fall Har du sett de? Nei, det har jeg ikke Men jeg gleder meg allikevel, og det bør alle andre gjøre og Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vi (i hvert fall jeg) gjør jo det! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det noen som ikke gleder seg til gratis t-skjorter? Hæ? Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå