Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreslår at vi får oss Burnout Paradise når det kommer på PC i februar og spiller det. Mer råfet bilaction skal man lete lenge etter! Selv om jeg har det på PS3 allerede, så er det pokker meg verdt å kjøpe til PC i tillegg!

Iceman: sveis sammen en kasse av 6mm brunstål, hiv M90'n i den og sveis igjen lokket. Eneste som får opp slikt er en skjærebrenner eller ørten timer med minst fem baufilblader :thumbup: Eller så er det mulig at en bilpresse kan klemme opp sveisefugene, men det er det siste man finner på TG....

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Da var det på tide med en ny oppdatering på hylla.

post-122083-1231024717_thumb.png

- Et lite oversiktsbilde. Her skal da Sindre Aleksander, Håkon, Marius883, Intern, Hansi og WheelMan sitte - ca 9-10 plasser fordelt på 6 stk.

post-122083-1231024737_thumb.png

- Her skal Pac-man og hans kamerater sitte - de står for lagring av filservere, internt nettverk, prosjektorer o.l.

post-122083-1231024758_thumb.png

- Slik vil det se ut fra sånn ca ståhøyde

Lenke til kommentar

Planen er at det meste skal settes sammen på TG. Det eneste som sitter fast under transport er nedre del av bakveggen, og selve hyllen (festet med sånne.. "lektere" tror jeg de heter.) Når vi da kommer frem monteres plagene helt ytterst på sidene, og toppen av bakveggen. Slik vil det ta minst mulig plass under transport. Så blir det en liten utfordring å få opp lerretene, men det løser vi nok.

Kjører klasse D1E - bør være plass nok :p

Lenke til kommentar
Planen er at det meste skal settes sammen på TG. Det eneste som sitter fast under transport er nedre del av bakveggen, og selve hyllen (festet med sånne.. "lektere" tror jeg de heter.) Når vi da kommer frem monteres plagene helt ytterst på sidene, og toppen av bakveggen. Slik vil det ta minst mulig plass under transport. Så blir det en liten utfordring å få opp lerretene, men det løser vi nok.

Kjører klasse D1E - bør være plass nok :p

Jammen da skal det jo ikke være noe sånn gigantisk problem da, var værre for meg og simen i fjor som bare såvidt fikk plass til hylla vår i skaphengeren. Det var på kusehåret at vi fikk den inn. Skikkelig flaks egentlig siden vi gjorde det i mørket og ikke hadde prøvd for å seom den passet.

Den blir med i år også, tror jeg, men noget modifisert, den var en anelse for tung i fjor. Hehe

Lenke til kommentar

Hans Georg: Jeg vil gjerne at du og Simen tar med dere anlegg i år igjen. :thumbup: Satt mitt i lydlinjen i fjor, og hørte like godt etter TG. Dersom dere skal ta med mer, kanskje vi til og med klarer å utkonkurere de som var 10m foran oss. (DE spilte JÆVLIG høyt noen ganger.)

Men kan også være en god ide med øreplugger og hørselværn, det fungerte bra i fjor i hvert fall, selv om jeg fremdeles hørte musikken tydelig.

Lenke til kommentar
Hans Georg: Jeg vil gjerne at du og Simen tar med dere anlegg i år igjen. :thumbup: Satt mitt i lydlinjen i fjor, og hørte like godt etter TG. Dersom dere skal ta med mer, kanskje vi til og med klarer å utkonkurere de som var 10m foran oss. (DE spilte JÆVLIG høyt noen ganger.)

Men kan også være en god ide med øreplugger og hørselværn, det fungerte bra i fjor i hvert fall, selv om jeg fremdeles hørte musikken tydelig.

Jeg syntes ikke lyden var noe problem, men så satt jeg ikke midt i skuddlinjen heller da... Bare dere spiller bra musikk så. ;) (Ikke det at jeg har så mye jeg skulle ha sagt, jeg som ikke skal være der en gang, men HW-rekka må jo ikke bli kjent for å spille crap. :p ) Jeg likte konseptet med å komme med ønskelåter via IRC. :)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...