larsere Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er første gang jeg skal på TG og har veldig lyst til å sitte påHW-rekka siden det sikkert er mange med samme interesse som meg der, må bare overtale en kompis.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mine isolerer ikke i det heletatt, så jeg har vurdert nye lenge, det er bare å få rpta seg til å ordne ting, burde også kjøpt nytt kabinett og kjølepasta før TG Hva slags kabinett er du ute etter? Har et eller to som bare står i veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ett kaldt ett? Pc'n min dør.. kikker på detta: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347781 Edit: la deg til på msn=) Endret 2. januar 2009 av Slettet+312 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Som du surver Iceman! Tar med balltre jeg da, sånn at vi kan spille slåball når vi kjeder oss! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Og jeg tar med en FN P90 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bare litt synd det blir vanskelig å ta den med inn da? Men du får heller komme å spørre pent om vi kan skru ned. Isteden for å sittem å surve i denne tråden Evt, si hva vi skal spille! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Den skal faktisk være med om jeg får en stabil økonomisk situasjon igjen og bygger seriøs hylle. Riktignok innebygd i ei kasse med plexi i front på en slik måte at man må fram med ordentlig verktøy for å få den ut, men fortsatt med. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Foreslår at vi får oss Burnout Paradise når det kommer på PC i februar og spiller det. Mer råfet bilaction skal man lete lenge etter! Selv om jeg har det på PS3 allerede, så er det pokker meg verdt å kjøpe til PC i tillegg! Iceman: sveis sammen en kasse av 6mm brunstål, hiv M90'n i den og sveis igjen lokket. Eneste som får opp slikt er en skjærebrenner eller ørten timer med minst fem baufilblader Eller så er det mulig at en bilpresse kan klemme opp sveisefugene, men det er det siste man finner på TG.... Endret 3. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da var det på tide med en ny oppdatering på hylla. - Et lite oversiktsbilde. Her skal da Sindre Aleksander, Håkon, Marius883, Intern, Hansi og WheelMan sitte - ca 9-10 plasser fordelt på 6 stk. - Her skal Pac-man og hans kamerater sitte - de står for lagring av filservere, internt nettverk, prosjektorer o.l. - Slik vil det se ut fra sånn ca ståhøyde Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 - Litt mere stuff lagt til, gjennomgang for kabler og stikkontakter bl.a. - Begynnt å prøve å finne ut hvor mye plank som trengs, and stuff Väd tycks? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ser slettes ikke dumt ut Wheelman, bare lurer på hvem av dere som har større førerkort enn klasse B. Hehhe, litt mye å dra med seg? Greit nok, 7-8 som deler, men still, MYE utstyr! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Planen er at det meste skal settes sammen på TG. Det eneste som sitter fast under transport er nedre del av bakveggen, og selve hyllen (festet med sånne.. "lektere" tror jeg de heter.) Når vi da kommer frem monteres plagene helt ytterst på sidene, og toppen av bakveggen. Slik vil det ta minst mulig plass under transport. Så blir det en liten utfordring å få opp lerretene, men det løser vi nok. Kjører klasse D1E - bør være plass nok Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har du ledig plass på hylla di, wheelman? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Planen er at det meste skal settes sammen på TG. Det eneste som sitter fast under transport er nedre del av bakveggen, og selve hyllen (festet med sånne.. "lektere" tror jeg de heter.) Når vi da kommer frem monteres plagene helt ytterst på sidene, og toppen av bakveggen. Slik vil det ta minst mulig plass under transport. Så blir det en liten utfordring å få opp lerretene, men det løser vi nok. Kjører klasse D1E - bør være plass nok Jammen da skal det jo ikke være noe sånn gigantisk problem da, var værre for meg og simen i fjor som bare såvidt fikk plass til hylla vår i skaphengeren. Det var på kusehåret at vi fikk den inn. Skikkelig flaks egentlig siden vi gjorde det i mørket og ikke hadde prøvd for å seom den passet. Den blir med i år også, tror jeg, men noget modifisert, den var en anelse for tung i fjor. Hehe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Har du ledig plass på hylla di, wheelman? Det må doneres en 500-600 kroner per person som skal sitte på den - ikke småkaker, akkurat ..kun forhåndsbetaling, info tas på PM Endret 4. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hans Georg: Jeg vil gjerne at du og Simen tar med dere anlegg i år igjen. Satt mitt i lydlinjen i fjor, og hørte like godt etter TG. Dersom dere skal ta med mer, kanskje vi til og med klarer å utkonkurere de som var 10m foran oss. (DE spilte JÆVLIG høyt noen ganger.) Men kan også være en god ide med øreplugger og hørselværn, det fungerte bra i fjor i hvert fall, selv om jeg fremdeles hørte musikken tydelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kanskje man skal ta med seg 100k-anlegget man hadde på Polar Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Går ikkje sikringa vist ein skal spele så høgt med stort anlegg? eller spelar det berre i korte periodar? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hans Georg: Jeg vil gjerne at du og Simen tar med dere anlegg i år igjen. Satt mitt i lydlinjen i fjor, og hørte like godt etter TG. Dersom dere skal ta med mer, kanskje vi til og med klarer å utkonkurere de som var 10m foran oss. (DE spilte JÆVLIG høyt noen ganger.) Men kan også være en god ide med øreplugger og hørselværn, det fungerte bra i fjor i hvert fall, selv om jeg fremdeles hørte musikken tydelig. Jeg syntes ikke lyden var noe problem, men så satt jeg ikke midt i skuddlinjen heller da... Bare dere spiller bra musikk så. (Ikke det at jeg har så mye jeg skulle ha sagt, jeg som ikke skal være der en gang, men HW-rekka må jo ikke bli kjent for å spille crap. ) Jeg likte konseptet med å komme med ønskelåter via IRC. Endret 4. januar 2009 av I.A.G. Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hallå. Vil gjerne melde meg på HW rekka om det er flere ledige plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå