Ethernet Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Haha. Ja, nå ble ejg litt skremt og Wheelie: Hvor skal vi ha det der? Endret 5. april 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ser ut som at hw-rekka har fått seg anlegg =D Jeg hadde ikke trodd jeg skulle si dette, men...jeg vil ikke sitte i nærheten av Hjulmænn lenger Det går så bra så, pus. Jeg sitter med volumkontrollen Haha. Ja, nå ble ejg litt skremt og Wheelie: Hvor skal vi ha det der? Under beina våre, hadde vi tenkt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det lett å..."infiltrere" spillelistene dine, Hjulmænn? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 T-skjorter er i boks! Arrives hos meg på mandag OH. Jeg syns du skal poste bilde når de har kommet :---D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Slenger meg på bazukhs forslag. Endret 5. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Me too. Det er direkte dårlig gjort å la oss vente helt til onsdag. Gjør det, gjør det! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) *Vil se bilder* Edit: Jeg føler at jeg har blitt flyttet litt rundt i det siste, selv etter at plassene ble låst, men det er vel bare jeg som innbiller meg ting... Endret 5. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ta-daaah: Synes de er helt greie, jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jepp. Sandfarget, så vi ikke ser så bleke ut. Fin fasong, også Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 akuratt. meget gjennomtenkt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja, må ikke tro Rolf B. Wegner lar noe være tilfeldig, altså! Jeg hørte det var kona hans som sto modell, forresten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 T-skjorter er i boks! Arrives hos meg på mandag OH. Jeg syns du skal poste bilde når de har kommet :---D Me too. Det er direkte dårlig gjort å la oss vente helt til onsdag. Gjør det, gjør det! Dere får ikke se de før TG. They have a surprise Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 men hva er egentlig motivet på skjorta har han noen god forklaring? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er ikke de t-skjortene Martine hinter til - våre er litt mer.. freshe Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er ikke de t-skjortene Martine hinter til - våre er litt mer.. freshe Party pooper Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva skulle jeg tullet med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå