TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Oh! Jeg holdt på å glemme (takk til Anki for å minne på meg.) T-skjorter er i boks! Arrives hos meg på mandag Ohlalaaa Håper vi får velge størrelse selv, altså..? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) neida alle er i xxx sånn at det er sikkert dem passer:P det er typisk når du får noe gratis:) Endret 5. april 2009 av Elanee Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det gratis? Da skal jeg ikke klage uansett hvilken størrelse det er. Gratis er gull! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er gratis ja og kommer i størrelsene S - L tror jeg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 HW.no tror jeg. Får spørre Hjulmann, er han som har kontroll over der Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nice, da. Hadde jeg visst det var slike frynsegoder, hadde jeg flyttet over til HW-rekka for maaange år siden! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Håper vi får velge størrelse selv, altså..? Er det gratis? Da skal jeg ikke klage uansett hvilken størrelse det er. Gratis er gull! Det er gratis ja og kommer i størrelsene S - L tror jeg.De er gratis, ja. Har ikke fått beskjed om at vi må betale noe hvertfall. Kommer som nevnt i størrelsene S til L, såvidt jeg har fått beskjed om. Hvem sponser dem?Hardware.no, ved redaktør Rolf B. Wegner - takk til han Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Rolf B. Wegner er bra mann Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 haha martine kan kjøpes lett! unasett tumbs up for Rofl b. Wegner Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja. Jeg kan visst det. Men jeg er spesielt glad i to ting: T-skjorter, og gratis stash. Dette er full pott, med andre ord Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Oi, nå skjer det endelig noe på streamen. En lastebil og noe folk Dessuten har de snudd kameraet Endret 5. april 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) HAHA! Folk har ikke bedre å gjøre enn å vente på at det skjer noe i hallen edit: plutselig var det engelsk tastaturoppsett fyttesatan jeg gleder meg :D Endret 5. april 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Takker så meget, Rolf B. Wegner! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 TheMartine: Neida, du kan bare henge to tennisballer rundt midjen med litt snor så emulerer du fint. Ellers foreslår jeg at en av gutta med styret bytter plass med de uten styret som har fått tredd en slik sak mellom knea. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ser ut som at hw-rekka har fått seg anlegg =D https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13479742 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 TheMartine:Neida, du kan bare henge to tennisballer rundt midjen med litt snor så emulerer du fint. Ellers foreslår jeg at en av gutta med styret bytter plass med de uten styret som har fått tredd en slik sak mellom knea. Haha, guri malla, det var en god idé. Jeg har aldri ønsket meg baller mer enn jeg gjør nå. Men jeg er enig, noen med styret burde bytte plass med noen uten styret Ser ut som at hw-rekka har fått seg anlegg =D Jeg hadde ikke trodd jeg skulle si dette, men...jeg vil ikke sitte i nærheten av Hjulmænn lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå