Breidablik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gidder ikke se over... øhh... et par hundre tusen siffer liksom... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gidder du ikke sjekke må du bare tro på meg. Jeg er tross alt en ærlig sjel Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Joda, jeg tror som regel på leksikon - annet enn wikipedia, da... Der er jeg litt skeptisk av og til... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg og Wikipedia spiller i vidt forskjellige divisjoner! Men...HW-rekka, du. Fin rekke, det Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg stoler mer på deg enn wiki. Og joda, hw-rekka er nok digg, den. Det er bare det at jeg aldri har opplevd den før... Edit: Er det forresten noen som vet om vi er den største rekka i år? Isåfall kunne jo det vært en rekord... Endret 4. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg blir mektig imponert om ikke HW-rekka er den største. I så fall måtte det være et annet forum eller en forening med veldig mange deltakere...tenker på Kandu eller Hyperion og sånn, men tviler på at de overgår HW, altså. Vet ikke om de har egen rekke engang, jeg. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Når planlegger folk å arrive i skipet, egentlig? Jeg lurer selv på om jeg skal reise om kvelden/natta tirsdag med nattbuss eller tidlig om morgenen onsdag (kvart på ni) og være der rundt 1-2. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg skal være der når det åpner, tenker jeg. Men før om årene har jeg vært der rundt 12-13-ish, og det funker greit det også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg blir mektig imponert om ikke HW-rekka er den største. I så fall måtte det være et annet forum eller en forening med veldig mange deltakere...tenker på Kandu eller Hyperion og sånn, men tviler på at de overgår HW, altså. Vet ikke om de har egen rekke engang, jeg.Kandu og Hyperion har kun stands. HW-rekka er den største med sine 140 plasser. Når planlegger folk å arrive i skipet, egentlig? Jeg lurer selv på om jeg skal reise om kvelden/natta tirsdag med nattbuss eller tidlig om morgenen onsdag (kvart på ni) og være der rundt 1-2. Jeg er der onsdag morgen. Sover en time fra skipet tirsdag -> onsdag. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ok... Da tror jeg kanskje det blir buss om morgenen, gitt. Gidder ikke stresse med nattbuss om jeg ikke må... Yay! Innlegg nr. 1000! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Oh! Jeg holdt på å glemme (takk til Anki for å minne på meg.) T-skjorter er i boks! Arrives hos meg på mandag Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Wheelman, u got a game : D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Webcam is up! http://webcam.tg09.gathering.org/ Skulle vært vinklet biittetlitt til, så hadde vi sett rekka vår Endret 4. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg regner med at jeg er på plass halv ni, slik at jeg har fått armbånd og er klar til å entre skipet klokken ni. Sover hos onkelen min noen minutter unna skipet natt til onsdag. (Pluss noen andre netter hvis jeg skulle finne det for godt, det er jo tross alt gratis.) Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 det der kan fort bli en livlig skjermbeskytter! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg regner med at jeg er på plass halv ni, slik at jeg har fått armbånd og er klar til å entre skipet klokken ni. Sover hos onkelen min noen minutter unna skipet natt til onsdag. (Pluss noen andre netter hvis jeg skulle finne det for godt, det er jo tross alt gratis.) Du har PM Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror de skal få opp fler enn én stream Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, det var visst tre kameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå