TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Oooh, security crew vil gå rundt og godkjenne hyllene i år. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Yeah. Jeg leser ikke så ofte på gathering.org. Regner med at jeg vet alt uansett, høhø. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, det kan du godt si Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 digg da skal jeg plassere deg i hylla mi! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Greit nok, men ikke for høyt da. Jeg har litt høydeskrekk =/ Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hey vent jeg har ingen hylle hahah Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 jeg har plass i klesskapet om jeg tar ut noen pc deler:P Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Makan til syting om pall mellom beina da. Har man baller så merker man ikke den pallen. Iceman: Små bikkjer bjeffer mest hehe. Og dette her med "mamma jeg må sitte ved noen jeg ikke kjenner". Ja tenk om du ble kjent med noen andre? Hahah. Endret 4. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sånn, btw. Jeg syns vi burde planlegge treff litt på forhånd i år. Så det ikke blir som i fjor, at folk planla og dro før vi fikk stått opp. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Sånn, btw. Jeg syns vi burde planlegge treff litt på forhånd i år. Så det ikke blir som i fjor, at folk planla og dro før vi fikk stått opp. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var nok med vilje, ingen som vil ha med dere. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *smekk på pungen* Lenke til kommentar
dizment Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Leste at det blir kåret den mest ryddige rekka på TG i år. Kanskje vi skal prøve å vinne den ? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Pft, vi får sikkert bare en bamsemoms pakke på deling -.- Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 kan vi ikke heller prøve på mest rotete rekka da? Lenke til kommentar
dizment Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 haha.. leste at mulig vi fikk billetter til tg 2010 for de som vant. Men tviler på at hele rekka får billetter? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ikke prøv å stkikke av med leksikonet mitt TheMartine hun er min:D har allrede kapret henne til hylla mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå