Breidablik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg prøver igjen...: Er det noen her som tidligere år har sittet på plassen rett ved siden av en switch? (Vel, såklart det er... ) Isåfall, hvordan er denne switchen plassert, og er den i veien for hyller o.l.? Pics anyone? Takketitakketakk! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror faktisk ikke den er noe særlig i veien, da den står på et slikt slags stativ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir de da plassert mellom to bord eller oppå? Jeg har planer om å ta med hylle, men den går heeelt ut i kantene, så da blir det ikke plass til switch... Det er bare det. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dere får passe på at hyllene ikke tar opp plassen til sidemann... Jaja, snart er det TG folkens, blir moro å se fjesene bak brukernavna.. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Dere får passe på at hyllene ikke tar opp plassen til sidemann... Jaja, snart er det TG folkens, blir moro å se fjesene bak brukernavna.. Meg har du jo sett på TG tidligere, men jeg sitter ikke på HW-rekka i år... Men det blir nok helt sikkert å ta turen innom for å hilse på! Endret 3. april 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jaok Dunsay, det har nesten blitt en vane at vi støter borti hverandre hver gang det skjer noe data relatert... Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da vet jeg hvor jeg skal gå å spørre om jeg får problemer med dataen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Burde ikke være noe problem å finne noen som har litt peiling på data på TG nei:) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dere får passe på at hyllene ikke tar opp plassen til sidemann... Jaja, snart er det TG folkens, blir moro å se fjesene bak brukernavna.. Jeg skal holde plassen min, ja. Jeg gleder meg også til å se hvem folk egentlig er. Det kan bli interessant... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Dere får passe på at hyllene ikke tar opp plassen til sidemann... Jaja, snart er det TG folkens, blir moro å se fjesene bak brukernavna.. Jeg skal holde plassen min, ja. Jeg gleder meg også til å se hvem folk egentlig er. Det kan bli interessant... Du vil stort sett finne ut at de som er størst i kjeften på forumet er de minste og mest patetiske irl, unntakene er meg og Nyhus, vi er drittsekker uansett. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha, takk for informasjonen! :!: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 unntakene er meg og Nyhus, vi er koseklumper uansett. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Win.. Jeg tror Icemann er litt snill inderst inne.. jeg kan jo være litt badboy iblandt Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ca 200 på jysk hvertfall Ballestikk, er det mulighet for å låne pumpe hvis du kjøper? Seff mulig hvis jeg kjøper meg sånn, skal si i fra om jeg gjør det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 unntakene er meg og Nyhus, vi er koseklumper uansett. Neeeeei! Du kjenner oss ikke! Ikke spre det! ... ... Lenke til kommentar
Mr. Perfecto Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 jeg har kommet på plasser rett ved siden av kameratene mine når de har seata, men plutselig så veit ikke hvorfor i gamperæva de finner på å flytte meg til en plass for meg selv. Blir greit irritert vis jeg må tilbringe TG ved siden av noen jeg ikke kjenner Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Nå flytter jeg faen ikke en eneste person til. Til neste år: Les beskjedene dere får, og følg dem, da blir det mye lettere for den stakkars dumme jævelen (sikkert meg) som eventuelt tar på seg jobben igjen. Endret 3. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Mr. Perfecto Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 tusen takk:D ærede seater:D nydelig, jeg skjønner at det sinnsykt mange som maser og skal seates, tror dette redda stemninga:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tror Icemann er litt snill inderst inne.. You fail. Han er en sadistisk testikkel med hår inne i urinrøret. jeg kan jo være litt badboy iblandt Tvilsomt :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå