aGal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du har virkelig hengt deg opp i, og multiplisert de 4 centimetrene du Hoi, det var nå langt mer enn 4cm. 40cm var kanskje overkill, muligens nærmere 20cm, men det er fortsatt mye når det er snakk om en 80cm stor plass. Plox people, bygdene rundt mjøsa suger alle som en, det forsterkes bare av idiotene dere ramser opp en etter en. Hamar duger resten suger. (punktum!) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har sittet med switch noe år før, og kan si hvordan den står, om den er mye i veien for hyller, osv.? Bilder hadde vært toppen! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Meh, jeg driter litt i Mjøsa. Bor ved Randsfjorden, jeg. Endret 1. april 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 noen som vet om netshop skal ha stand igjen i år? Netshop skal desverre ikke på TG i år. kommer det noen andre nettbutikker da? hvis ikke så må jeg bestille disken min føre tg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Datakjeden kommer med butikk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, men de tilbyr ikke shipping opp til skipet o.l. slik Netshop gjorde i fjor Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dårlig gjort av Datakjeden, jeg har veldig lyst til å kjøpe 4-5 disker der, men sure penger er det uten fast lønn Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 De har vel sikker nok av disker i selve butikken også. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det kan nok godt hende, men vet noen hva slags betalingsmåter som er tilgjenglige? Kort eller kontant? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Mest trolig begge deler? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er veldig få som bruker sjekk nå om dagen : Spesielt ikke 5000 nerder. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det kan nok godt hende, men vet noen hva slags betalingsmåter som er tilgjenglige?Kort eller kontant? Det er uansett minibank i skipet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Woot. lurer på hvor mange nerder som leser på nettet: How to hack a ATM Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det kan nok godt hende, men vet noen hva slags betalingsmåter som er tilgjenglige?Kort eller kontant? Det er uansett minibank i skipet. Problemet mitt er at kortene mine ikke er autoriserte fordi banken min er korttenkt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) I saw what you did there! Endret 2. april 2009 av The Duke Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ikke quote folk ovenfor! BTW, jeg sperret det forrige kortet mitt. Antagelig et eller annet med det. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det blir nerdebading i år også. Noen her som skal? Regner med at jeg tar meg en tur i hvis det passer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg tenkte på det i sta. Lurer på om jeg faktisk skal gidde ta med meg badetøy i år. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg blir med, for å stå på kanten og le av hvor non-nerd dere er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå