lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Åssen fant du det ut?? Med dette bildet som jeg fant på gathering forumet Den skal printes! Om ikke annet, er det en genial måte å holde styr på plasstyver. (Lykke til med pallen mellom beina Nyhus og TinaM ) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg fikk også pall mellom beina edit: Noen som klarer å finne frem et bilde av hvordan denne pallen og plassen ser ut under bordet? Endret 1. april 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg sa akkurat til søstra mi at jeg skulle sjekke om jeg hadde en pall mellom beina. Det hørtes litt...feil ut, sånn tatt ut av kontekst =/ Forøvrig aner jeg ikke om jeg får det eller ikke, for gruppa mi kommer nok til å justere litt på plassene når vi kommer opp. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg fikk også pall mellom beina edit: Noen som klarer å finne frem et bilde av hvordan denne pallen og plassen ser ut under bordet? Ta med deg tape, tape inn pallen så man ikke får masse flis Bilde av min plass i 08, pallen litt til siden for midten. (veta faen om jeg satt helt riktig i forhold til merka plasser ) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg skal ha noe rabatter eller noe. Martine, du kan få pallen min? Endret 1. april 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skal ha noe rabatter eller noe.Martine, du kan få pallen min? Er bare lax med pall da, Slenger bena bortover på den, men husk tape fliser noe sykt! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Thanks, but no thanks, Ethernet. Jeg klarer meg fint uten pallplass, jeg Synes forøvrig det er snodig at jeg aldri har fått en sånn plass, på ni år. Kan ikke være flaks heller, for det har jeg ikke. Kanskje det ikke er meningen at man skal sitte og skreve over en sånn pall? Det gjør jo hele uka noe hakk mer ubehagelig, da. Mildt sagt. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ahh vi må organisere en kosekveld utenfor skipet tirsdag kveld ... øl og engangsgrill hva er bedre enn det? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Thanks, but no thanks, Ethernet. Jeg klarer meg fint uten pallplass, jeg Synes forøvrig det er snodig at jeg aldri har fått en sånn plass, på ni år. Kan ikke være flaks heller, for det har jeg ikke. Kanskje det ikke er meningen at man skal sitte og skreve over en sånn pall? Det gjør jo hele uka noe hakk mer ubehagelig, da. Mildt sagt. Skal sette opp en egen pall spesielt for din skyld jeg Kun fordi jeg er en omtenksom kar. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Åh, gi deg da, Iceman. Jeg blir rent rørt, jeg! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Åh, gi deg da, Iceman. Jeg blir rent rørt, jeg! Og dette skal jeg gjøre til tross for at du teknisk sett bor på feil side av Mjøsa. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (Lykke til med pallen mellom beina Nyhus og TinaM ) Den kan du og linda få dele på, mtp at dere tok 40cm av plassen min pga pallen deres i fjor. Så om du tror jeg kommer til å finne meg i å sitte med pallen når dere fikk sleppe det, blir du jæææævliiig skuffa. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (Lykke til med pallen mellom beina Nyhus og TinaM ) Den kan du og linda få dele på, mtp at dere tok 40cm av plassen min pga pallen deres i fjor. Så om du tror jeg kommer til å finne meg i å sitte med pallen når dere fikk sleppe det, blir du jæææævliiig skuffa. Du har virkelig hengt deg opp i, og multiplisert de 4 centimetrene du Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og dette skal jeg gjøre til tross for at du teknisk sett bor på feil side av Mjøsa. Teknisk sett har jeg folkeregistrert adresse i Oslo, så Mjøsa har egentlig ingenting med saken å gjøre. Men egentlig finnes det vel ikke noen riktig side av Mjøsa. Toten på begge sider, føler jeg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Og dette skal jeg gjøre til tross for at du teknisk sett bor på feil side av Mjøsa. Teknisk sett har jeg folkeregistrert adresse i Oslo, så Mjøsa har egentlig ingenting med saken å gjøre. Men egentlig finnes det vel ikke noen riktig side av Mjøsa. Toten på begge sider, føler jeg. Det er ei riktig side, og det er ikke den sida Toten er på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er ikke mye forskjell på noen av bygdene rundt Mjøsa, da. Helt ærlig. På Hedmark-sida har de Prøysen, og på Oppland-sida har de Vazelina. Men så har de jo TG på østsida, så de stikker likevel av med seieren Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Det er ikke mye forskjell på noen av bygdene rundt Mjøsa, da. Helt ærlig. På Hedmark-sida har de Prøysen, og på Oppland-sida har de Vazelina. Men så har de jo TG på østsida, så de stikker likevel av med seieren Vi har Øystein Sunde også, mannen er da fra Odalen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Slapp av, Hedmark vinner uansett! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du har virkelig hengt deg opp i, og multiplisert de 4 centimetrene du Hoi, det var nå langt mer enn 4cm. 40cm var kanskje overkill, muligens nærmere 20cm, men det er fortsatt mye når det er snakk om en 80cm stor plass. Plox people, bygdene rundt mjøsa suger alle som en, det forsterkes bare av idiotene dere ramser opp en etter en. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Slapp av, Hedmark vinner uansett! Et viktig spørsmål er omsider avklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå