Mr. Fiskum Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 <3 for å si det sånn. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Uhmmm... Har de startet salg av billetter? Jeg er den eneste i vennegjengen som idetheletatt har interesse av Gathering... -_-" Så blir nok ikke noe på meg i år heller... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 - han trenger bare og få meg til og si at hn vil bli med? Jepp (Også kunne jeg tenkt meg et PTN-navn etterhvert da...) Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 hehe - jepp, skal fikse det så snart vi har fått bestillt tog billetten ^^, Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hmmm, nå fikk jeg nesten lyst til å dra på TG. Skummelt! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hmmm, nå fikk jeg nesten lyst til å dra på TG. Skummelt! Så lenge du ikke er sterkt imot TG, så kommer du. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Uhmmm... Har de startet salg av billetter?Jeg er den eneste i vennegjengen som idetheletatt har interesse av Gathering... -_-" Så blir nok ikke noe på meg i år heller... Nope, har ikke startet enda... Vet åssen det er, jeg hadde det samme problemet tidligere, inntil i fjor. Ser imidlertid ikke ut til at jeg kommer meg på TG i år. Får satse på å komme sterkere tilbake neste år. Endret 2. januar 2009 av I.A.G. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Blir det mye surving på dere om jeg og Simen tar med oss mye annlegg i år også? Har tenkt til å ta med en god del mer enn i fjor, kanskje leie konsert stuff. Spør på forhånd, Stressis var litt ør i hodet etter TG08 sa han, satt midt i lydlinja hele tiden Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Fett, da står jeg til råde med J-pop og psycho-techno! EDIT: Denne må spilles minst én gang hver halve time: Skal bli årets TG-sang, MWAFAFAFAFAAAAA!!! Endret 2. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det blir vel mest spilling av normal musikk, samt litt humor. Spørs vel om vi skal få spilt av den forferdelige McRoll'd driten også. Haha Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fett, da står jeg til råde med J-pop og psycho-techno! EDIT: Denne må spilles minst én gang hver halve time: Skal bli årets TG-sang, MWAFAFAFAFAAAAA!!! Huff, kanskje det var like greit å droppe TG i år... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Err. Lurer på om jeg skal kjøpe meg nye headphones før TG, jeg. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Spørs om det hjelper så mye da. Men ta med byggskum så får dere tetta skikkelig rundt der. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mja, jeg har ett fra før som isolerer utrolig bra, problemet er at de er vonde å ha på seg i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mine isolerer ikke i det heletatt, så jeg har vurdert nye lenge, det er bare å få rpta seg til å ordne ting, burde også kjøpt nytt kabinett og kjølepasta før TG Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mja, jeg har ett fra før som isolerer utrolig bra, problemet er at de er vonde å ha på seg i lengden. Samme her. Synd at jeg mest sannsynlig ikke får dratt på TG da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Err. Lurer på om jeg skal kjøpe meg nye headphones før TG, jeg. Da er vi to Jeg skal ta med meg en god avbiter jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tar nok med en liten søt en selv^^ sån som i fjor... Men må uansett ha headsett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå