Gå til innhold

Kjøpe nytt gamingtastatur - må tåle mange trykk samtidig


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpte nytt gamingtastatur i nærmeste framtid og håper noen kan hjelpe meg å finne det jeg er på utkikk etter.

 

 

Det jeg ønsker (etter prioritet)

 

- Tastaturet må helst tåle mange tastetrykk samtidig, dette er hovedkriteriet (håper det fortsatt finnes slike). Jeg har hørt at populære gamingtastatur som g15 ikke har støtte for dette

 

- Makroknapper kunne vært kjekt, men er ikke påkrevd

 

- Det ville vært fint (men er ikke påkrevd) om tastaturet er mindre glorete enn typiske gamingtastatur

 

- Norsk layout ville også vært fint, men heller ikke påkrevd

 

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for kjapt svar!

 

Virka som et fint tastatur med mange bra funksjoner, gjør ikke så veldig mye at det er lys under tastene.

 

Litt stiv pris gjør ikke så mye, punger villig ut hvis jeg får et bra tastatur som varer et par år (forhåpentligvis).

Lenke til kommentar

Eg tenker på å kjøpe Lycosa sjølv, men eg veit ikkje heilt om eg har behov for det :p

 

Eg ser ingen grunn til at det ikkje skal vare nokre år. Det einaste er vel slitasje på knappane slik at dei blir litt glatte? Slik er det i alle fall på mitt billige Logitech tastatur, som eg har hatt ei stund. Knappar som er mykje brukt (wasd) er litt blankare og glattare enn f.eks knapperada med tal.

Lenke til kommentar

Ja, kan se for meg at det skjer, men jeg har spilt på glatte tastatur i alle år og oppfatter ikke det som problematisk.

 

En ting til jeg lurer på. Jeg har ikke sett noen dedikerte makrotaster på noen av bildene, er det slik at makroer programmeres til "vanlige" taster i stedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...