{Hydrolift} Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Dette oppsettet er vel brukbart... Skal ha en god all-round pc... Ønsker ikke strekke meg så mye mer i pris... Har alt annet som ikke er nevnt... EPoX EP-8RDA hovedkort for Socket A DDR nForce2-SPP/MCP, ATA133, ATX, USB2.0 AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus Socket A (Thoroughbred) prosessor (2x)TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB m/Winbond Minne 184-P (for DDR-PC400MHz), CL2.5 Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD800JB Sapphire Radeon 9500 Atlantis PRO 128MB AGP, ATI 9500PRO, DVI, TV-Out, Retail Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk,SD-616TEBB, Sort design Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern Logitech Wheel Mouse Optical Black USB/PS-2, Bulk Logitech DeluxeAccess Keyboard Black (Norsk) Tastatur PS-2, Bulk Q-Tec Midi tower ATX 6024MD, Sort Pro Line, m/350W AMD/P4 GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA RetaiI Igloo Silent Breeze /XP2700+ Pris: 6990kr Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Den pc`n ser helt suveren ut! Ingen ting å utsette på den! Dette ser ut til å være meget god all-round pc til en meget gunstig pris :wink: ADSL,skjerm,brenner,skriver,scanner,digitalt kamera m.m har du vel...? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jepp ! slå til ! mye pc for penga. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 -WD sine disker er noen reale bråkebøtter, jeg ville kjøpt Seagate, og kanskje en 120GB'er siden prisforskjellen er såppass liten. Men du er kanskje på et budsjett... -Q-Tec er et ordentlig bilig/dritt-merke, men jaja. -Kjøleren kjøler nok, og er stille, men ikke forvent noe headroom for overklokking. ADSL,skjerm,brenner,skriver,scanner,digitalt kamera m.m har du vel...?En PC funker fint uten adsl, scanner, skriver og digitalt kamera, men skjerm må man ha...good one sherlock Lenke til kommentar
{Hydrolift} Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg lar meg ikke stoppe av litt støy! Men Q-tec kabinettet virker jo greit... Noen forslag til endring som ikke "koster skjorta" ? Suntek sitt ser jo greit ut! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Noe sier meg at nicket hydrolift virker kjent... Hvorfor bytter du nick hele tiden, og spør om et oppsett på my maskin all the time??? Bare lurer... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Husk cd-rom da Men det der ser ut som en god allround pc, men det er ikke så mye prisforskjel på cpuene så du kan kankje ha raskere cpu uten dramatiske endringer i pcen :wink: Men somsagt den ser helt knall ut.....lykke til :smile: Lenke til kommentar
{Hydrolift} Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Noe sier meg at nicket hydrolift virker kjent... Hvorfor bytter du nick hele tiden, og spør om et oppsett på my maskin all the time??? Bare lurer... Ehh... Jeg kjenner Hydrolift! Uansett... Jeg er bare en kamerat! *Host* Off topic!!! *Host* Off topic!!! *Host* Off topic!!! *Host* Off topic!!! Lenke til kommentar
{Hydrolift} Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 *HOST* TYNN *HOST* Skån oss for sånt a... Vær heller litt saklig!!! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 *HOST* TYNN *HOST* Skån oss for sånt a... Vær heller litt saklig!!! Du må skjønne at jeg er mistenksom når dette er den 4. tråden som noe med "hydrolift" har startet som handler om å kjøpe ny pc... Blir litt for dumt hvis du skjønner. Den første var i alle fall noe om en konge-pc til en kamerat eller.no. Skjønner liksom ikke hva du vil (Beklager, er ganske sikker på at du er samme person)... Lenke til kommentar
{Hydrolift} Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 *HOST* TYNN *HOST* Skån oss for sånt a... Vær heller litt saklig!!! Du må skjønne at jeg er mistenksom når dette er den 4. tråden som noe med "hydrolift" har startet som handler om å kjøpe ny pc... Blir litt for dumt hvis du skjønner. Den første var i alle fall noe om en konge-pc til en kamerat eller.no. Skjønner liksom ikke hva du vil (Beklager, er ganske sikker på at du er samme person)... Jaja... Da får det heller bare være! Jeg har ingen grunn til å bruke fake nick! Hvertfall... Svar på topic eller noe fornuftig... Dette fører ingen steder Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 fin fin pc det der! er egentlig ikke noe å utsette på den! 2,5 Ghz Barton gjør ingenting... men du klarer deg utmerket med 2,4 Ghz! ville kanskje bytta ut musa med en Microsoft Intelli 3.0 + Icemat Black, koster 405kr på Pcutstyr.no! meget bra kombinasjon!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå