Kles Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hei. Pc-en min har gått tregere enn vanlig i noen uker nå. I dag klikket det helt, og pcen gikk veldig treigt. Skrivebordsbakgrunnen forsvant og forhåndsvisning av bilder er ikke mulig lengre. Jeg har kjørt både Trend Micro, Super anti spyware og Malwarebytes' Anti-Malware, men finner lite feil. For litt siden restarte PCen av seg selv, og en masse av mitt skolearbeid gikk tapt. Jeg har her en HijackThis-log, og håper noen kan ta en nærmere kikk på denne. På forhånd takk. Endret 23. oktober 2008 av Kles Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei Det ser ikke ut til at HijackThis-loggen viser noen tegn til infeksjon, men du kan følge veiledningen for combofix (ref. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 ) og poste loggene. Combofix kan kanskje fortelle mer. Og hvis sas eller mbam har funnet noe, bør du poste loggene for de også... Lenke til kommentar
Kles Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Trend Micro nekter tilgang til nettstedet.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nekter tilgang til combofix? Du kan enten prøve å deaktivere Trend Micro, eller laste ned Combofix fra en annen pc, og flytte det over med minnepinne... Lenke til kommentar
Kles Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Her er combofix loggen: Endret 6. november 2008 av Kles Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kaster ballen vidre, får ikke tid til å se på flere logger før helgen er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå