KapteinKnut Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hallois, jeg skaffet meg warhammer i forje uke men grunnet PC problemer har jeg ikke fått begynt enda. det er trenger er bare litt nybegynner tips, so here it goes: jeg tenkte å spille en liten gobbo* shaman, jeg vil for det meste ha healer-rolle i både pve og pvp. men vil gjerne klare meg selv da jeg er alene også jeg har spilt både world of warcraft og age of conan så jeg kan alt av ord og utrykk, men jeg har hørt at Warhammer er litt annerledes men levling i pvp og Realm vs. Realm og sånn. er det noen shamaner der som har litt peiling på åssen jeg skal specce og slikt og hva som er bra. takk Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 spiller selv shaman og det er morsomt i group og scenario. men dæven kor kjedelig det er å solo'e med han. så håper at du roller på en server med mye scenario eller har venner som kan gruppe med til alle døgnes tider. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 exp i scenario overgår det meste så jeg starta med scenarios ganske tidlig, spillte bare et par lvls for og komme inn i spillet også har det gått slag i slag med scenarios siden..tar litt avveksling nå og da med normale quests for ikke og bli atlfor lei av rvr og for og oppdatere armor og våpen Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 man får armor og våpen fra kun pvp, men dette er egentlig ganske sugent gear hehe. I går kjørte jeg hele chapter 8 empire Public quest for å få meg en fin grønn overdel og et blått våpen:) Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 man får armor og våpen fra kun pvp, men dette er egentlig ganske sugent gear hehe. I går kjørte jeg hele chapter 8 empire Public quest for å få meg en fin grønn overdel og et blått våpen:) I begynnelsen ja, men i høgare level er det ein del søtsaker på lur. De kjem nok til å bli fort kjendte med Obliterator, Devastator og Annihilator set items, mykje våpen og jewellery er også snacks. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 man får armor og våpen fra kun pvp, men dette er egentlig ganske sugent gear hehe. I går kjørte jeg hele chapter 8 empire Public quest for å få meg en fin grønn overdel og et blått våpen:) I begynnelsen ja, men i høgare level er det ein del søtsaker på lur. De kjem nok til å bli fort kjendte med Obliterator, Devastator og Annihilator set items, mykje våpen og jewellery er også snacks. pq er fin måte og få seg blått armor/våpen på, man kan alltids soloe seg fram til elite rewards, men det er mye fint ifra pvp også har brukt devastator ei stund og de har heftige stats/effects Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) på hvilken rank og renown rank får man tilgang til set gear da? Jeg er level 17 og renown 15 og har ikke sett noe slikt enda.... Endret 23. oktober 2008 av gamer73 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 første del av devastator er rank 26, rr 23. men man må queste og gjøre pq en del om man vil ha bra gear. Hvertfall under lv 30. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fikk min første set piece fra renown i går. Husker ikke hva den het, men jeg fikk den når jeg ble level 18 og samtidig tror jeg at man trengte renown level 16 som jeg også fikk. Det var noen grønne hansker. Kostet meg 3 gull. 3 gull er en del på level 18 hehe, men men. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 2 set items, boots and gloves kan du kjøpe fra renown vendor. Hvertfall om du er I guild og kan gå inn i Sigmars hammer. Dei andre delane får du når du tar ein keep og vinner Gold bag. (gold bag i T4 hvertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå