Gå til innhold

Pc fra elkjøp?

Anbefalte innlegg

Hey jeg hadde tenkt å kjøpe en pc fra komplett.no men så fant jeg ut at mammas visa kort kunne ikke bruke mere penger. så jeg lurte på burde jeg vente 10 dager til eller kjøpe en pc fra elkjøp? hvis det er noen ok game pcer der til rundt 6-7,5k kr for wow så gi meg en link

trenger en pc ganske kjapt fordi wrath of the lich king kommer ut 13.november

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

komplett.no har mye større utvalg, å gir nesten bestandig mere for pengene, så handler det ikke om liv og død, så ville jeg ha ventet.

(Eventuelt litt på kanten, å tat en spansk "30 dagers", på Elkøp. ;P)

Ps. Mammas Visa kort er "tømt", men du har fremdeles penger til å kjøpe hos elkøp? Hvis så, hvorfor itte bare overføre dem til visa kortet, for så å.. Ja, Bruke det på komplett.no?

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Det er fordi vi har netopp flytta så mamma har lånt mye penger på møbler, derfor kan vi ikke bruke mer;)

Men hos elkjøp har vi et sånn kort som heter cresco kort ellns

Men trur dere hvis jeg venter til mamma får lønning og bestiller en pc med selvvalgte komponenter trur dere den kommer før 13. november? helst 3 dager før så jeg kan instalere alt det jeg trenger,)

Edit: Glemte å si at for meg er dette liv å død;D har venta på spillet så lenge nå:)

Endret av Tamcartman
Lenke til kommentar
Det er fordi vi har netopp flytta så mamma har lånt mye penger på møbler, derfor kan vi ikke bruke mer;)

Men hos elkjøp har vi et sånn kort som heter cresco kort ellns

Men trur dere hvis jeg venter til mamma får lønning og bestiller en pc med selvvalgte komponenter trur dere den kommer før 13. november? helst 3 dager før så jeg kan instalere alt det jeg trenger,)

Edit: Glemte å si at for meg er dette liv å død;D har venta på spillet så lenge nå:)

Lenke til kommentar

Hvis du bestiller i oppkrav betaler du alt kontant på posthuset når du henter pcen.

Hvis du mener at hun har et cresco kredittkort, kan du ikke bare betale med dette på komplett i stedet for på elkjøp?

Om du får pcen til 13. november om du bestiller om 10 dager er vanskelig å si. 3 dager før er jeg skeptisk til, 13. kan gå.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Hvis du bestiller i oppkrav betaler du alt kontant på posthuset når du henter pcen.

Hvis du mener at hun har et cresco kredittkort, kan du ikke bare betale med dette på komplett i stedet for på elkjøp?

Om du får pcen til 13. november om du bestiller om 10 dager er vanskelig å si. 3 dager før er jeg skeptisk til, 13. kan gå.

Vits med oppkrav når moren min ikke har kontanter,S

På komplett.no ser det ut som det er 3 forskjellige betalings muligheter

Visa,Mastercard og oppkrav

Lenke til kommentar

Elkjøp leverer vanligvis ikke bra pc løsninger. Komplett og Netshop har vanligvis gode løsninger.

Jeg har imidlertid alltid vært snill med moren min og ikke kjøpt ting dersom det ikke fantes penger. Vent heller til pengene finnes så har du nok til måneder med wow og blomster og sjokolade til moren din. Du kan spare mye på å ha pengene klare. Rentene på kredittkortgjeld kan vippe økonomien i dass relativt fort på denne typen kostnader.

Endret av KongeOdin
Lenke til kommentar
Elkjøp leverer vanligvis ikke bra pc løsninger. Komplett og Netshop har vanligvis gode løsninger.

Jeg har imidlertid alltid vært snill med moren min og ikke kjøpt ting dersom det ikke fantes penger. Vent heller til pengene finnes så har du nok til måneder med wow og blomster og sjokolade til moren din. Du kan spare mye på å ha pengene klare. Rentene på kredittkortgjeld kan vippe økonomien i dass relativt fort på denne typen kostnader.

Vel vi er joh ikkno fattige heller da,p

Men Skulle kjøpe denne her http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10376

også valgt disse komponentene Prosessor: AMD Athlon 64 X2 6000 89W, Socket AM2, 3,1GHz, Boxed m/Vifte

DDR2-minne: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Skjermkort: Asus Radeon HD 4850 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP

Harddisk: Samsung SpinPoint T166 250GB, 16MB, 7200RPM, SATA 3.0 Gbps

Skjerm: BenQ 22" LCD G2200W TCO03 Silver/Black

Lurer også litt på hvorfor den koster 4k nå igår kosta den 5.6k:S rart

Lenke til kommentar

Sats på kjappere minne 4gb 1066MHz og HD radeon 4870, fortrinnsvis 1Gb versjonen. Du sparer ikke så mye på disse komponentene likevel. AMD prosessorer o.l. vet jeg ikke lenger noe om.

Var ikke mengingen å være frekk. Er ikke fattig jeg heller, men betaler alltid alt på en gang. Får bedre utstyr på den måten. Kjipt å betale renter på utstyr som ikke er så bra som det du kunne ha hatt.

Lenke til kommentar

Vits med oppkrav når moren min ikke har kontanter,S

På komplett.no ser det ut som det er 3 forskjellige betalings muligheter

Visa,Mastercard og oppkrav

Du kunne betale om 10 dager, bestiller du i oppkrav trenger du ikke betale noe som helst før du henter pcen på posten. Ergo du bestiller pcen i dag og henter den når du har fått pengene.

De spesifikasjonene du har skrevet samsvarer ikke med de som står på siden til komplett, derfor prisen er forskjellig.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Jeg bare stusser på dette. Det gjelder liv eller død, du har ventet i evigheter, og plutselig, om 13 dager slippes spillet...

Planlegging? Veit ikke helt, men dette lukter dårlig planlegging...

Men uansett, som regel ingen problem å handle i oppkrav. Da ligger pakken på Posten i opptil 14 dager og venter på deg. Så da kan du bestille idag, og hente den når lønna kommer. Og Posten tar Visa..

Forrsten, bygge pc selv? Da klarer man som regel å få enda bedre komponenter for pengene =)

Lenke til kommentar
Og hva f**n er det med at alle skal snylte på foreldra sine hele tida? Få deg en jobb og tjen egne penger!

Jeg er 14 år .. hva kan jeg jobbe med?

Men uansett ser ut som komplett ikke selger den pcen lenger .. andre forslag til rundt 7.5k med skjerm? for worldofwarcraft

Lenke til kommentar
Og hva f**n er det med at alle skal snylte på foreldra sine hele tida? Få deg en jobb og tjen egne penger!

Jeg er 14 år .. hva kan jeg jobbe med?

Men uansett ser ut som komplett ikke selger den pcen lenger .. andre forslag til rundt 7.5k med skjerm? for worldofwarcraft

Vel, du kan jo begynne å dømme fotball? Ta hagestellet til naboene?

Det finnes så mye å tjene penger på, du må bare ta litt initiativ.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...