kns Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Xbox 360, kjøpt i februar, tilkoblet helt ny HD-TV via HDMI. Spilte senest i går kveld, og når jeg slo den på i dag, kommer det kun lyd, ikke bilde. Har testet alle HDMI-utgangene, flere kabler, slått av og på, etc. Ingen røde lys eller "ring of death". Har funnet noen få andre erfaringer om dette rundt om på nettet, men ingen løsninger. Noen andre som har opplevd dette, eller som har forslag?? Dette er min andre Xbox, så nå begynner jeg seriøst å bli lei.. Og forresten, jeg har også forsøkt The Towel Trick, uten at det funka. Endret 22. oktober 2008 av kns Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Altså, har du prøvd å kjøre komponent inn på TVen? Både SD/HD? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det samme skjedde med meg. Og siden min 360 var flashet så kjøpte jeg en ny... Er muligens GPU'n din som har tatt kvelden... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=898670&hl= Lenke til kommentar
kns Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 @tc47: Jepp. Har prøvd det og. Ingenting funker @lortunge: Festlig, ikke sant? Huff og huff. Dette er min andre Xbox som ryker på mindre enn et år. Broderen er også på sin tredje Xbox siden februar i år. Og med tanke på alt man hører og leser om av Xboxmaskiner som klikker, er det ingen tvil lengre: Jeg kjøper PS3 i dag. Nå har jeg kvittet meg med Microsoft på pc-fronten for lenge siden, så nå er det på tide å gjøre det samme på konsollfronten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har selv begge. Og har hatt Red ring of death på boksen en gang. Og etter det, kjøper jeg så og si alle viktige spillene på ps3, siden jeg ikke kan tåle å vente 2-4 uker hvis jeg spiller noe. Kjøper vel bare eksklusive spill til 360. Men du kommer ikke til å angre med ps3, har hatt 60gb siden lansering og aldri noe som helst problem. Også er blu-ray spilleren herlig å ha og. Gratulerer Lenke til kommentar
kns Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ringte supporten i dag. Rask og god service. De skulle sende noen på døra mi til å hente Xboxen. Den er under ett år gammel, så jeg får nok ny. Imidlertid kjøpte jeg Ps3 og FarCry2 i dag, og bare etter å ha bootet maskinen fikk jeg følelsen av å ha gjort et kvantesprang i forhold til Xboxen når det gjelder kvalitet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, skjønner. Bra at du får ny så lett da Men ja, grattis med ps3. legg meg gjerne til og. PSN i signatur Og si ifra hvordan Far Cry 2 er. Vurderer å kjøpe det til helgen! Lenke til kommentar
kns Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Vel, jeg vet jo ikke sikkert om jeg får ny, og heller ikke om det går fort. Men support-fyren var i hvert fall kjapp med å sende en dhl-fyr til å hente boksen.. så får vi sjå. Regner bare med at jeg får ny, i og med at garantien fremdeles er intakt. Har faktisk ikke kobla meg på PSN enda, men når jeg gjør det skal jeg adde deg! Spilte en times tid på Far Cry 2 i går kveld, og det tok ikke lange tida før jeg hadde forvilla meg langt uti bushen, satt fyr på halve skogen med flammekasteren og snipet endel vaktposter. Har ikke spilt mye enda, men det virket veldig fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå