Khredflog Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg liker veldig godt og spille dota på WC3 Frozen throne. (så lenge jeg ikke blir fullstendig eid) De heroene jeg liker og har lyst til og bli god med er <Stealth Assasain - Rikimaru> Og <Tormented Sould - Leschrac> Jeg har hørt at disse er ikke gode til 1v1 fighting, men jeg trenger tips til gode 1v1 fightere på dota eller bedre 1v2 fightere. Jeg er en såkalt noob i dota... Jeg vil ikke at dere skal ta hensyn til at jeg er noob så ikke vær redde for å nevne gode heroes som er vanskelige og bruke. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det eneste jeg kan tenkte meg er at du spør om å få være alene i en lane. Og å spille mer Du kan alltids forbedre noe. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei folkens sorry for å gå litt off topic, men hva er DOTA? er det slik at man har en helt hver også skal man forsvare forskjellige gater? Er det en mod man instalerer? vurderer sterkt å kjøpe wc3 og FT. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei folkens sorry for å gå litt off topic, men hva er DOTA? er det slik at man har en helt hver også skal man forsvare forskjellige gater? Er det en mod man instalerer? vurderer sterkt å kjøpe wc3 og FT. Det er et kart med to lag mot hverandre som starter på hver sin side, lignende CS. Det er da egenlagde helter og magi, hele 90 helter sist jeg hørte. Man bare laster ned Dota fra getdota.com. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei folkens sorry for å gå litt off topic, men hva er DOTA? er det slik at man har en helt hver også skal man forsvare forskjellige gater? Er det en mod man instalerer? vurderer sterkt å kjøpe wc3 og FT. Det er et kart med to lag mot hverandre som starter på hver sin side, lignende CS. Det er da egenlagde helter og magi, hele 90 helter sist jeg hørte. Man bare laster ned Dota fra getdota.com. Hvilke spill trenger mann får å spille dota? Har lyst til å prøve. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Et tips: Når de nuker deg eller er for sterk, så hold deg ved tårn hele tiden. I hvert fall nær av tårn, slik du slipper å dø mye og ergo bli feeder. Bruk kart mye, se og lær å beregne hvor dine motspillere er. Slik det er lettere for deg å drepe dem eller flykte fra dem når de ganker deg. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvilke spill trenger mann får å spille dota? Har lyst til å prøve. Warcraft 3 Rain of Chaos og The Frozen Throne Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 en dota veteran her(spilt det av og på veldig lenge) 1v2 er Lich helt grei pga ulti, men jeg spiller aldri 1v1. 2v2 heller ^^ hvis man er lame så er vel Jakrio/BaneElemental best eller så kan man altids velge omni eller bara å fetteie alt da. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du kan laste ned dota der computer virker, og trene deg der. Nyaste versjonen virker ikkje med AI, men kjem nok etter kvart. http://www.getdota.com/ai_maps Tips å teste ut Razor http://www.dota-allstars.com/hero/2493/index.html God hero, svært lett å ta i bruk for nye spelare. Som andre har sagt hald deg nær tårn. Riki tåler svært lite og før han blir lvl 6, er han egentlig ingenting å frykte. Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skulle ønske dota kunne stoppe og føkke opp WC3 Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 "føkke opp"? vel det er det eneste (det og TDer) som gjør at jeg fortsatt spiller Wc3. Det er mye bedere en Ladder imo... mye mer variasjon... en sikker 1v1 vinner er jo Pudge(Butcher) btw... MEN da må man la han andre velge først, hvis han tar Omniknight er du fucked Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tror ikke det er noe poeng i å kun lære seg en hero. Det viktigste er å lære seg de grunnleggende teknikkene for å spille, som å bruke skygger aktivt, mikrokontrollering, last hit/ deny, lagspill etc. Det å vite når du skal angripe, ganke, trekke deg bak etc er svært viktig. Jeg tror det beste er å spille litt av alle heroene for å enkelt og greit lære hvilke fordeler og ulemper samtlige hero's har. Da blir det også mye lettere å vite hvilken angrepstaktikk du bør ha både mot enkelt heroer og lag angrep. Les og se filmer på youtube fra bra spillere så får du en ide om hvordan du bør bevege deg i spillet. Replays er et veldig bra hjelpemiddel, da du får en totalopplevelse av hvordan flinke spillere spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå