Gangrel Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har en liten vifte som henger på hovedkortet mitt, hva kjøler egentlig denne og hvor viktig er det å ha den der? Jeg spør pågrunn av at viften min har begyne å lage merkelige lyder fra tid til annen, med andre ord den er ødelagt. Vis den er viktig så må jeg jo bytte den ut, for det er nok ikke lenge før den streiker helt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Den kjøler Northbridge. Den kan f.eks byttes ut med en Zalman kjøleribbe uten vifte. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har en slik zalman som nevnt over på min northbridge. Funker fint og er helt lydløs. Lenke til kommentar
Gangrel Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 er det helt nødvendig med den, eller kan jeg klare meg uten å skaffe ny vifte eller sette på en kjøleribbE? Viften streiket nettopp, og jeg orker ikke modde det til med en gammel kjøleribbe jeg har. Jeg har ikke overklokket noe som helst for øyeblikket, er det nødvendig med vifte eller ribbe da? Lenke til kommentar
555 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Blir den så varm at du ikke kan holde på den i lengere tid? Hvis ja så må du ha vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå