robertaas Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det skal ikke primært være pga. risiko for konkurs, men fordi det er forventet at de vil stoppe mange ruter i tiden som kommer. http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2726671.ece Har selv en Sterlingbillett for en rute som trafikkeres av Norwegian i samarbeid med Sterling. Hva vil da skje med biletten om Sterling går konkurs? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Norwegian har i utgangspunktet ingen plikt til å la deg reise, da de ikke får betalt av Sterling via codeshare-avtalen. Imidlertid kan man vel nesten regne med at DY vil være "greie" og gjøre litt for good-willen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Klarte nettopp å redde pengene jeg hadde betalt for en tur til Roma. For de som skal reise med Sterling til/fra Norge sjekk her: http://www.sterling.com/no/Fly/Timetable/ Får du ikke opp din avgang med rett dato der går IKKE flyet. Sterling informerer (så langt) ikke kundene sine! Jeg skulle reist dit nå på torsdag. Jeg så dette først på nyhetene så ringte jeg dem. Fikk raskt svar og de er hyggelige. Da fikk jeg til svar at flyene jeg hadde bestilt til Roma ikke går, og de skulle forsøke å booke over på Norwegian. Jeg ringte så tilbake over helga, idag. De rutene passet ikke, og gikk til og med ikke samme dag så jeg fikk pengene igjen. Hvorfor dette skjer med de norske rutene vet jeg ikke, men de sa på nyhetene at det gikk rykter om at det var noen som prøvde å kjøpe de opp osv. De sliter nok på en eller annen måte... Direkteruten til Roma fra Oslo blei lagt ned i går, søndag. Endret 27. oktober 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Ingen goodwill for de som flyr etter 8. november. Endret 29. oktober 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Og der var de konkurs... håper bare pengene kommer. Blei satt til overføring mandag kl.10.00... ante ugler i mosen allerede før helga men kunne jo ikke forlange pengene tilbake da siden de ikke hadde noe klart svar før mandag... Fra nå av blir det bare bruk av kredittkort på nettet! ALDRI mer kjøp med vanlig Visa i disse usikre tider. Alt går jo i dass. Endret 29. oktober 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå