NT84 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen arsenal fans her som har erfaring med online butikken deres? Jeg skal bli pappa om 1 måneds tid, så la inn en bestilling på litt småtøy! Hehe. Billig shipping da, kun 12 pund.. Ble tilsammen £63.00 for: 2 Pack Soothers A0139 - £3.00 Baby Rattle A0518 - £8.00 Heart Bodysuit A1922 (0-3 mths) - £8.00 Heart Hat and Bootie Set A1927 (0-6 mths) - £7.00 Heart PJ Short Set A1923 (0-3 mths) - £13.00 Stripe Hoody A1978 (0-3 mths) - £12.00 Men totalsummen blir vel vesentlig høyere når pakken skal gjennom tollen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er ikke Arsenal supporter riktig nok, men gratulerer på forskudd Ikke helt sikkert at du må betale toll, har vært heldig tidligere og sluppet toll fra England. Hvis du må betale toll så må du legge ut 200,- sånn cirka. Vet ikke åssen det er med Arsenal sin online store, men du har sikkert tingene innen en uke eller halvannen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Først og fremst, gratulerer med barnet som kommer! Også hyggelig å se at du fostrer han opp til å bli Arsenal-supporter. Definitivt den rette veien å gå. Jeg har kjøpt trøya via Arsenal.com de tre siste åra, og jeg har aldri måttet betale toll. Så det går nok greit med litt flaks skal du se. Du får håpe på at tollerne er Gooners de og, da lar de det nok passere. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Husker jeg bestilt drakt med trykk + skjerf og det ble til sammen £59 (ca. 650 kr) og etter toll måtte jeg betale ca. 900 kr. Gratulerer på forskudd ja! Har faktisk en ting jeg vil spør om selv. Har litt lyst på denne jakka, men er ikke helt sikker på hvilken størrelse jeg burde ta. Hadde vært mye enklere hvis jeg visste hvilken størrelse av den jakken Walcott har på bildene, siden jeg er bare noen cm lavere enn han (er ca. 170 høy). Noen som har peiling? Edit: Hvordan slipper dere unna toll? Da var jeg maks uheldig? Endret 22. oktober 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du ser under der du velger Size og hvor mange du skal bestille, er det en rød link der det står "Arsenal Sizes". Der finner du en oversikt over størrelsene. Så nå er det bare fram med målebåndet. Du må ha ninjaskills for å unngå tollen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ah, thanks dewd, burde lett litt bedre selv. Men jeg trodde at alle varer fra UK ble fortollet, så feil kan man vel ta. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Først og fremst, gratulerer med barnet som kommer! Også hyggelig å se at du fostrer han opp til å bli Arsenal-supporter. Definitivt den rette veien å gå. Jeg har kjøpt trøya via Arsenal.com de tre siste åra, og jeg har aldri måttet betale toll. Så det går nok greit med litt flaks skal du se. Du får håpe på at tollerne er Gooners de og, da lar de det nok passere. Takk for gratulasjonen! Jeg venter riktignok på ei lita jente, bestiller ikke rosa arsenal klær til en gutt! Men pytt pytt, arsenal supporter skal hun bli Håper pakken går gjennom tolla uten tillegg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå