Spoink Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Næmmen, driftsmelding fra Tiscali: "Saksnr : 130 Status : Åpen Starttid: 04/01-2003 12:00 (ukjent) Sluttid: 28/01-2003 16:00 (ukjent) Berørt : Alle kunder På grunn av betydelig vekst i antall kunder er vi i ferd med å oppgradere kapasiteten på våre linjer. Vi forventer at dette er sluttført i løpet av de neste par uker. I mellomtiden takker vi for din tålmodighet dersom du til tider opplever noe forsinkelse på nedlasting." Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hehe, vel jeg har tiscali fast pris på isdn, ligger stadig oppi 300 ping på cs :-? word. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har som sagt hatt Tiscali siden oppstarten med "world-online" for noen år siden, og har hatt ADSL i snart et år. Når det gjelder linjer og hastighet, har jeg hatt bortimot NULL problemer. Min erfaring er at det er meget stabilt, og det er det fortsatt her hvertfall. mulig det kan variere forskjellige steder i landet..? Nei, jeg er fornøyd. Men Tiscali burde tenke alvorlig på å forbedre kundeservicen sin. Jeg vet folk har sluttet der i stort monn pga at de ikke får noe respons fra kundeservicen når det er problemer. Det har jeg opplevd en del av selv. Fatter ikke hvorfor Tiscali ikke tar det der alvorlig, når de får så mye klager på det. Litt merkelig.. Men de er greie på telefon supporten når du kommer gjennom. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Næmmen, driftsmelding fra Tiscali: "Saksnr : 130 Status : Åpen Starttid: 04/01-2003 12:00 (ukjent) Sluttid: 28/01-2003 16:00 (ukjent) Berørt : Alle kunder På grunn av betydelig vekst i antall kunder er vi i ferd med å oppgradere kapasiteten på våre linjer. Vi forventer at dette er sluttført i løpet av de neste par uker. I mellomtiden takker vi for din tålmodighet dersom du til tider opplever noe forsinkelse på nedlasting." Hvor fant du denne (url)? Takk! Lenke til kommentar
kingpinX2 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Næmmen, driftsmelding fra Tiscali: "Saksnr : 130 Status : Åpen Starttid: 04/01-2003 12:00 (ukjent) Sluttid: 28/01-2003 16:00 (ukjent) Berørt : Alle kunder På grunn av betydelig vekst i antall kunder er vi i ferd med å oppgradere kapasiteten på våre linjer. Vi forventer at dette er sluttført i løpet av de neste par uker. I mellomtiden takker vi for din tålmodighet dersom du til tider opplever noe forsinkelse på nedlasting." Ut ifra dato er jo denne 4 måneder gammel da. Vet ikke om dette er normal for Tiscali? :smile: Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har som sagt hatt Tiscali siden oppstarten med "world-online" for noen år siden, og har hatt ADSL i snart et år. Når det gjelder linjer og hastighet, har jeg hatt bortimot NULL problemer. Min erfaring er at det er meget stabilt, og det er det fortsatt her hvertfall. mulig det kan variere forskjellige steder i landet..? Nei, jeg er fornøyd. Men Tiscali burde tenke alvorlig på å forbedre kundeservicen sin. Jeg vet folk har sluttet der i stort monn pga at de ikke får noe respons fra kundeservicen når det er problemer. Det har jeg opplevd en del av selv. Fatter ikke hvorfor Tiscali ikke tar det der alvorlig, når de får så mye klager på det. Litt merkelig.. Men de er greie på telefon supporten når du kommer gjennom. Support/kundeservice er nok en ting som alle isp'er sliter med... Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Næmmen, driftsmelding fra Tiscali: "Saksnr : 130 Status : Åpen Starttid: 04/01-2003 12:00 (ukjent) Sluttid: 28/01-2003 16:00 (ukjent) Berørt : Alle kunder På grunn av betydelig vekst i antall kunder er vi i ferd med å oppgradere kapasiteten på våre linjer. Vi forventer at dette er sluttført i løpet av de neste par uker. I mellomtiden takker vi for din tålmodighet dersom du til tider opplever noe forsinkelse på nedlasting." Hvor fant du denne (url)? Takk! Som sagt så vet jeg hva jeg snakker om... abonnerer du på driftsmeldinger får man driftsmeldinger.. Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Næmmen, driftsmelding fra Tiscali: "Saksnr : 130 Status : Åpen Starttid: 04/01-2003 12:00 (ukjent) Sluttid: 28/01-2003 16:00 (ukjent) Berørt : Alle kunder På grunn av betydelig vekst i antall kunder er vi i ferd med å oppgradere kapasiteten på våre linjer. Vi forventer at dette er sluttført i løpet av de neste par uker. I mellomtiden takker vi for din tålmodighet dersom du til tider opplever noe forsinkelse på nedlasting." Ut ifra dato er jo denne 4 måneder gammel da. Vet ikke om dette er normal for Tiscali? :smile: Hehe, det er nok bare en liten forglemmelse av "Simen" som sende meldingen. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 På den positive siden har Tiscali i det minste en ordentlig side for driftsmeldinger. I motsetning til f.eks NGT som ikke tør å legge opp mer enn én melding av gangen som de feier bak teppet fortest mulig. Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 På den positive siden har Tiscali i det minste en ordentlig side for driftsmeldinger. I motsetning til f.eks NGT som ikke tør å legge opp mer enn én melding av gangen som de feier bak teppet fortest mulig. de har aldri no feil vetu så det trenger de ikke men seriøst, tror ikke det ernoen grunn til å velge tiscali Jeg har hatt ngt det i ca 1 og 1/2 år nå, aldri nedetid annet enn når jeg skulle flytte og når lynet grilla router'n.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Noen av oss har jo ikke allverden alternativer vet du, og da blir Tiscali et av en liten håndfull. Bortsett fra Tiscali, kan jeg få telenor, bluecom og chello(upc). Nxtgtl er på vei, men kundesevicen deres er jo beryktet.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Noen av oss har jo ikke allverden alternativer vet du, og da blir Tiscali et av en liten håndfull.Bortsett fra Tiscali, kan jeg få telenor, bluecom og chello(upc). Nxtgtl er på vei, men kundesevicen deres er jo beryktet.. jojo alt er jo bedre enn modem eller isdn..det er jeg enig i....men liker ikke chello, tiscali eller telenor....men det er nå en annen sak Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har som sagt hatt Tiscali siden oppstarten med "world-online" for noen år siden, og har hatt ADSL i snart et år. Når det gjelder linjer og hastighet, har jeg hatt bortimot NULL problemer. Min erfaring er at det er meget stabilt, og det er det fortsatt her hvertfall. mulig det kan variere forskjellige steder i landet..? Nei, jeg er fornøyd. Men Tiscali burde tenke alvorlig på å forbedre kundeservicen sin. Jeg vet folk har sluttet der i stort monn pga at de ikke får noe respons fra kundeservicen når det er problemer. Det har jeg opplevd en del av selv. Fatter ikke hvorfor Tiscali ikke tar det der alvorlig, når de får så mye klager på det. Litt merkelig.. Men de er greie på telefon supporten når du kommer gjennom. Support/kundeservice er nok en ting som alle isp'er sliter med... Jo, det er nok så. Men jeg tror ikke det er det som fokuseres her egentlig. Det er utvilsomt noe spesielt som ikke stemmer, når man i perioder kan sende bøttevis av mail, for å få rede på et problem, og opplever en mur av taushet. Hvis man da tilslutt går lei, og tar kraftig i med å true med at en vil kutte dem ut eller lign., og plutselig da får respons, så beviser det at de kan svare hvis de vil. Hadde ikke tenkt å si det, men akkurat det har jeg opplevd et par ganger.. I fjor hadde vi jo det faktura problemet. Det tok jo nesten et år før jeg fikk fakturaen samlet. Hadde mailet og spurt utallige ganger uten å høre et pip. De du traff på tlf. sa hver gang at det var rett rundt hjørnet, og da det ikke skjedde, og du spurte dem igjen, sa de bare at de ikke visste annet enn det de hørte fra faktura avd. Men de fikk du jo aldri snakke med, og de svarte aldri på mail. Men da jeg til slutt ble forbannet og skrev en ultimatiserende mail, kom plutselig svaret, og alt var bare fryd og gammen og alt ble plutselig ordnet enkelt og greit. Ingen problem liksom ..! Nå har vi det jo gående igjen med den konverteringsgreia som drar ut og drar ut, og du hører ingenting. Skjønner ikke hvorfor de ikke legger ut en liten info om slike ting på siden sin om hvordan ståa er osv, så tror jeg faktisk de fleste hadde vært fornøyd, og de hadde sluppet all klagingen som skremmer kunder vekk fra dem. Det skulle da ikke koste dem noen ting. Tenker de bare ikke så langt eller gir de bare blaffen..!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå