Screamer Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tiscali er så ustabilt at veronica orderud virker stabil i forhold.. Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tiscali er så ustabilt at veronica orderud virker stabil i forhold.. du bør føle deg flau.... Sitter å inrømmer du har tiscali, som faktisk e FAEN SÅ FUCKINGS dyr at d e helt utrolig. Nextgentel er best, selv om de stinker på service'n Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tiscali er så ustabilt at veronica orderud virker stabil i forhold.. Fortell litt mer om hvilke problemer du opplever. Brukte Tiscali hele tiden med 56K moden inntil jeg fikk ADSL. Sannsynligvis var det den mest stabile leverandøren jeg hadde opplevd ( oppkobling, e-post og news ). Hadde en del måneder et megasurfer abonnement til fast pris, opplevde også ganske god support. Dessverre så endret seg mitt syn seg en del på da de klarte å sende meg 2 regninger på 1500kr,- flere måneder etter at abonnementet var sagt opp. Fikk så opplevd en ikke fullt så hyggelig person på supporten, som tydeligvis ga blaffen. Heldigvis fikk jeg ryddet opp i saken etter hvert, enda det hører med til historien at den andre fakturaen tross alt ble sendt etter at jeg tok kontakt med dem Regninger ble til slutt justert ned til 730kr,-. Likevel, fortsatt blant de bedre ISP'er jeg har vært borti. Bare man passer på hva man får av fakturaer Sistnevnte gjelder kanskje uansett hvilken ISP man har. Lenke til kommentar
bruerrr Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hehe, vel jeg har tiscali fast pris på isdn, ligger stadig oppi 300 ping på cs :-? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har fire venner som har Tiscali fastpris, pingen deres på nettet er helt skremmende og dem hater Tiscali med hele deres hjerte. Har Telenor Online 150 og faktisk meget fornøyd med det. :o Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Dette med pingtider for online gamere vil bli mye bedre innen en 2 ukers periode... i hvertfall ut i fra hva jeg har fått å høre. Lenke til kommentar
$o|aR-P|eXu$ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 go telenor adsl, prisene, leveringstid og grense er noe dritt, men linja er dritstabil når du først får den.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hehe, vel jeg har tiscali fast pris på isdn, ligger stadig oppi 300 ping på cs :-? KAN ha noke med serverene å gjøre... Har spillt cs ånnlain med tiscali fastpris abonement, ca 40-90 ping... (single isdn)... Får dsl fra dei i morra, og kjenner noken som har det.. fungerer strålande der, så eg har ingenting anna enn gode erfaringer med tiscali Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Er tiscali dsl jeg har!! Det er såååååå ustabilt.. Og ja! jeg er flau over å inrømme at jeg har tiscali :oops: Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg inrømmer glatt at jeg har tiscali adsl ! Har aldri hatt problemer med linjen, har god ping og dl fart Supporten suger tho Lenke til kommentar
Chaoss Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg har også tiscali, og er aldeles ikke stolt av det... men som sagt kan jo kreve erstatning på hvisse saker for tiscali driver ulovlig drift, og selger linjer de ikke har kapasitet til noe som er STRENGT tatt lant imot den norske loven! jeg har hatt en traceroute stått oppegående i noen timer, bare for å vise hvordan main serveren til tiscali i oslo, hever pingen over hele norge.... jeg har ringt tiscali hver dag, og de har FAEN IKKE PEIL! menmen, jeg betaler ikke mine regninger, for jeg har bevis på hvordan dems servere er overtraffikerte og ulovlige! http://www.matrix-warriors.no/tiscaliping.jpg grønn: 0-50 ms gul: 50-100 ms rød: 100+ ms dette gjelder alle DSL brukere av tiscali, ved kjøpsloven, kjøper du og betaler for en internett 24 timer i døynet.. selv om du bruker eller ikke bruker denne linja så skal den være der... dvs pingen ligger på 20 mot main server... men for alle tiscali brukere er det en averenge ping på 180, dette vil si noen bruker DIN internett når du IKKE BRUKER DEN... så stå på gutta! detta er ikke lovlig Lenke til kommentar
Nemo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tiscali SUGER!!!! Jeg må nok innrømme at jeg har drit... på draget og bestilt Tiscali ADSL. Linja er USTABIL som FA.. Variasjoner på 233 og 740 på linjen er ikke uvanlig!!! Jeg er så forbannet på meg selv som bestilte denne dritt linjen!!!! Mitt råd til alle må bli: STYR UNNA TISCALI ADSL. "ALt blir bedre om 2 uker" -Fomlepung De på Support vet ikke noe om dette, så jeg velger å tro at TISCALI SUGER GAMLE EGG!! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 HAHA... Jeg kan ikke si at jeg har hatt spesielle problemer med Tiscali Adsl.... Bor et sted med en jævlig stabil sentral, som aldri fucker... Hastighet er som den skal og mer til. Alltid tilkobla, null problem.. Har dog litt høy ping til tider, men ikke sånn at jeg merker det no spes.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 jeg har også tiscali, og er aldeles ikke stolt av det... men som sagt kan jo kreve erstatning på hvisse saker for tiscali driver ulovlig drift, og selger linjer de ikke har kapasitet til noe som er STRENGT tatt lant imot den norske loven! jeg har hatt en traceroute stått oppegående i noen timer, bare for å vise hvordan main serveren til tiscali i oslo, hever pingen over hele norge.... Det er vel ytterst få ISP-er som garanterer noen som helst av båndbredde til privatkunder. Og du har ikke mye til sak hvis du innbiller deg at linjene ikke er solid overbooket. Lenke til kommentar
xp 2200 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 hehe har onlione 150 *isdn* ligger med 60 i ping på CS.VG.NO serverne og da er vi 2 stykk på enkel linje Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 har fått beskjed om at eg skal få adsl i dag (abonementet skal startast), men er det igang? NEH... skal ta å ringe kundeservice vist linja ikkje er oppe snart altså! Lenke til kommentar
Nemo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Fått roa meg ned litt siden mitt forrige innlegg "TISCALI SUGER GAMLE EGG" Testet farten på linjen på itavisen. Ligger jevnt rundt 730-740!! Kanskje Tiscali har fått orden på sysakene!! La oss håpe det! Pingen på cs.vg.no servere SUGER enda 100-110 i ping. Det går rykter om dette kommer til å ordne seg iløpet av kort tid. Kan enda ikke anbefale Tiscali, før det så må de bli bedre, stabile og få orden på pingen på game servere. Men kanskje de er på rett vei? Jeg har enda 11 mnd'er igjen av bindingstiden Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 ryktene sier at problemene med ping på ettermiddag/kveld vil bedre seg i løpet av en uke eller to... (ja jeg vet hva jeg snakker om) Så får vi se da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå