Shotherra Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Får opp -Failed to Connect- når jeg skal kople meg opp mot andre spill på nettet f.eks Gitar Hero III og Forza Motorsport 2. Er koplet via en router. Logger meg på Live og msn uten problemer. Men får ikke til Invite/join game når jeg og en kamerat skal spille sammen. Da får jeg opp den feil meldingen. Hva er galt? Endret 22. oktober 2008 av CorVette Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 står det att NAT'en din er strickt? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 står det att NAT'en din er strickt? Får ikke annet enn den meldingen der. Hva er NAT? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gå til menyen på Xboxen og ta "System" og "Network/Nettverk" og "Network test" eller noe lignende. Da får du opp hvor det er noe feil. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 står det att NAT'en din er strickt? Får ikke annet enn den meldingen der. Hva er NAT? NAT er noen innstillinger i ruteren din.. NAT en din er stengt elns.. en ting du kan gjøre er og ringe til internet levrandøren din f.eks telenor elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå