Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Tok dette bildet ute i et fantastisk lys, som var ganske vanskelig å fange. Orginal: Crop oppe: Crop oppe og nede: Endret 23. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det var fine farger i bildet, harmonisk komposisjon. RandiA Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fine farger, behagelig å se på...ville kanskje croppet vekk litt av nederst del av bildet Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bildet var litt kjedelig i grunn. Det er mulig det var fint lys den dagen, men alt jeg ser er en liten del av en strand i dårlig vær. Fargene til høyre var i grunn fine, så jeg ville kanskje heller ha sett litt mer den veien Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Takk for kommentarer! Ingard. Havet er et viktig element for meg, også når det gjelder foto. Havet gir ro, og rom for refleksjoner. Naustene langs stranden har jeg ikke behov for å formidle. Endret 22. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg liker dette bilde; særlig steinen og bølgene gjør dette bildet. Det eneste som er å utsette på, er at himmelen er noe slapp ensformig grå. Tror det hadde vært bedre med halvparten så mye himmel og tilsvarende mer bølger. Eller et sted i mellom. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Takk for kommentarer! Ingard. Havet er et viktig element for meg, også når det gjelder foto. Havet gir ro, og rom for refleksjoner. Naustene langs stranden har jeg ikke behov for å formidle. Ok. Det kan jeg godta Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Kanskje litt mye himmel ja. Viktige elementer er jo de tåkebelagte fjellene, men det er mye tomrom over som kan croppes. Skal forsøke med en crop både oppe og muligens nede, men det er viktig at det ikke blir for trangt. La inn noen crop versjoner. Personlig liker jeg versjonen med crop oppe best. Endret 24. oktober 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 La inn noen crop versjoner. Personlig liker jeg versjonen med crop oppe best. Ingen tvil hos meg i hvert fall. Crop oppe var suverent best. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Enig her også. Crop oppe er best. Dette er sikkert fordi du har fjernet noe som ikke bidrar til bildet, og dermed ikke er savnet. Tom Endret 23. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå