Fear the Scare Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei, jeg har spilt bad company i snart 1 måned nå (på ps3), men det som er probleme er at den sier at jeg skal ha 6000 porter åpne på TCP, da jeg merket at bare 80 port var åpne virket det som det var åpenbart at det var portene som gjorde at BF bare stoppa etter 10 minutter av gangen. Men så forandra jeg på det og da funka det ikke heller, er det flere faktorer som må til for at router skal tre i gang portene? jeg prøvde å resete, men virker som bare ingeting funker. Har en SparkLan WX-6635M og prøvd det meste. takker for svar. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hadde en gammal ruter før i tiden (husker ikke navnet). Der måtte jeg deaktivere den innebygde firewallen for at spillene skulle funger opp mot nettet. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 hmm, kan dette påvirke andre eks. pc'er? er det når jeg tapper inn ip adressen i adresse saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå