Kris Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vet ikke om denne er postet på riktig sted, men uansett; Hvordan kan jeg få over film på min Sony Ericsson W800? Jeg må jo konvertere den til et format mobilen støtter og tror det er 3GPP. Men jeg fikk bare "Avspillingen mislyktes" når jeg prøver å spille av filmen på mobilen. Hvorfor virker det ikke? De andre videoene på mobilen er jo også 3GPP. Er det konverteringsprogrammet jeg brukte som ødelegger, eller er det ikke mulig å legge inn filmer på mobilen min? Jeg brukte Xilisoft 3GP Video Converter hvis det har noe å si. Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du burde kanskje prøve med et annet konverteringsprogram. Sjekk på www.download.com. Der har de mange gode programmer, gratis. Jeg har W810i (ca. samme telefon som W800), og har filmer på den som jeg har lastet ned fra en pc, så det skal funke. Nå er det slik at telefonen din er nokså foreldet, og maks videooppløsning på mobilten din er 176x144 piksler. Hvis videoen er konvertert i en høyere oppløsning enn dette, kan det være dette som er grunnen til at du ikke får spilt de av. Uansett så kan det være på tide å modernisere snart. Jeg har planer om å kjøpe Nokia 5800 når denne kommer ut over jul Flott multimediatelefon til en veldig billig penge (anslådd til 3000kr) i forhold til hvor mye man får! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Nå har jeg fått ny mobil og har endelig fått til å få over filmer. Nå har jeg en SE W890i, men når jeg ser filmer kommer lyden helt feil. Så jeg hører stemmene til de som snakker ca. 15 sekunder før de rører på munnen og det er nesten umulig å se film når det er sånn. Brukte et program som heter Koyote Soft Free Video Converter til å konvertere videoene hvis det har noe å si. Noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå