Gå til innhold

Midnight club LA

tronder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midnight Club og Forza er jo to usammenlignbare spill. Ikke det samme i det hele tatt.

Vil ikke si kjøringen er helt realisitisk, nei. Er jo et arcade-spill. Man merker god forskjell på bilene, særlig mellom muskel- og tunerbiler. Det er skade på bilene og du kan bli "wrecked". :)

Skal nevnes at jeg bare har prøvd spillet hos venn som ikke hadde kommet særlig langt. Derfor vet jeg ikke hvor stor forskjellen er mellom forskjellige biler i samme klasse.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Midnight Club og Forza er jo to usammenlignbare spill. Ikke det samme i det hele tatt.

Vil ikke si kjøringen er helt realisitisk, nei. Er jo et arcade-spill. Man merker god forskjell på bilene, særlig mellom muskel- og tunerbiler. Det er skade på bilene og du kan bli "wrecked". :)

Skal nevnes at jeg bare har prøvd spillet hos venn som ikke hadde kommet særlig langt. Derfor vet jeg ikke hvor stor forskjellen er mellom forskjellige biler i samme klasse.

Okey, takk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sett på easy da lille venn

Å spillet er bare så jævli bra!!!

R* leverte nokk engang

Har du i det hele tatt prøvd det, du kan ikke sette spillet på easy, du kan gjøre bare easy løp og ikke komme noe lengre i spillet men "easy" løp er ikke nødvendigvis noe spesielt enklere enn "hardest" løp.

men for all del, de fleste løpene går bra, det er bare de der du må kjøre feilfritt 5min ellers taper og når du endelig tror du klarer det etter 23 replays krasjer du 10meter forran den røde røyken og taper.

Hvilke biler har du?

de fleste

Når du "runner spillet" blir alle bilene og bildelene i spillet gratis

edit: spillet eier fortsatt :p

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...