tronder Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Noen som har fått tak i midnight club LA? Skal lanseres på fredag... Fikk bare 6 av 10 hos norske gamereactor, men 8 av 10 på den svenske og danske siden.. Og ett snitt på ca 8,5 på gamerankings, så tror dette spille er bra.. Ringte Eb games/gamestop, de hadde ikke fått det inn, men sa det skulle komme på fredag... Endret 22. oktober 2008 av tronder Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Norske gamereactor kan være litt kvass i sine anmeldelser, etter å ha lest ign sin review tror jeg det blir et kjøp. Det ble skryt mye av handling og gameplayet i bilene. Cockpit view er sweet også, savnet det i burnout. Har bare hørt det skal være veldig vanskelig. Lenke til kommentar
tronder Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja jeg stoler på ign sine anmeldelser.. Gamespot er jo også ganske troverdige, fikk 7,5 der, men mye trekk pga vanselighets graden som du var inne på. Gamespy ga det 4,5/5 Cockpit wiew er absolutt ett stort pluss. Blir nok garantert kjøp ifra min side. Har aldri vært noen tilhenger av Bournout serien eller de nyere need for speed spillene.. Liker lisensierte biler og ekte byer å kjøre rundt i.. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Enig. Need for speed spilla er en joke i min, også undercover. Overbevist om at dette blir et av de beste free roaming street racing spilla. Altså du har en gps og kan kjøre overalt, og style/trimme bilene. Det at det har cockpit view og ordentlige lisens på flere biler er bare herlig. Ser fram til å cruise LA i en shelby eller en skyline Lenke til kommentar
tronder Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Ser ut som spillet er utsatt til 31/10 dessverre... Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp, datoene på absoluttspill.no, cdon.no og gamezone.no er satt til 30.10. Men på platekompaniet ser det ut som de har det!! Og jeg som har bestilt på absoluttspill.no, men kan ikke få avbestilt ser det ut som.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du kan fint avbestille spillet hos AS, bare aa sende ein mail det Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) komplett.no har jo hatt dette spillet på lager en stund nå. 8 stk på lager nå. Endret 24. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser ut som spillet er utsatt til 31/10 dessverre... Hmm.. Jeg kjøpte det på lørdag 25/10 på elkjøp... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser ut som spillet er utsatt til 31/10 dessverre... Hmm.. Jeg kjøpte det på lørdag 25/10 på elkjøp... Er spillet bra? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser ut som spillet er utsatt til 31/10 dessverre... Hmm.. Jeg kjøpte det på lørdag 25/10 på elkjøp... Er spillet bra? Ja, jeg vil absolut anbefale det, hvis du liker å style biler og kjøre rundt i byen! Synes det er ganske kult! Har ikke spilt noe annet siden jeg kjøpte det Skreiv litt om det HER Lenke til kommentar
blackjesus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har prøvd alle slags butikker (Spaceworld, GameStop, Platekompaniet) men ingen har fått det enda. Sjekket på EB games og de sa de skulle få det inn imorra(29. Oktober), men vet ikke om jeg orker å vente så "lenge", så til deg som kjøpte dette på elkjøp den 25. Oktober, hvilken elkjøp butikk var dette??? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har prøvd alle slags butikker (Spaceworld, GameStop, Platekompaniet) men ingen har fått det enda. Sjekket på EB games og de sa de skulle få det inn imorra(29. Oktober), men vet ikke om jeg orker å vente så "lenge", så til deg som kjøpte dette på elkjøp den 25. Oktober, hvilken elkjøp butikk var dette??? Elkjøp i kongsberg... Lenke til kommentar
blackjesus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ah, ok.. får vel bare vente til imorra da! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Offtopic: burde ikke denne vært på felles? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kjøpte det på fredag, på Elkjøp i Arendal. De hadde fått inn spillene, men jeg måtte spørre etter dem. De mente på release-datoen ikke var ennå, men så nevnte jeg at kameraten min i Åndalsnes hadde kjøpt det på Elkjøp der, så da måtte de gi seg! Topp spill syntes jeg!! Kan være litt vanskelig til tider, men en utfordring er bra! Lenke til kommentar
blackjesus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg kjøpte det på fredag, på Elkjøp i Arendal. De hadde fått inn spillene, men jeg måtte spørre etter dem. De mente på release-datoen ikke var ennå, men så nevnte jeg at kameraten min i Åndalsnes hadde kjøpt det på Elkjøp der, så da måtte de gi seg! Topp spill syntes jeg!! Kan være litt vanskelig til tider, men en utfordring er bra! Kjøpte det på onsdag! Det er konge da, men kan være bitte litt vanskelig til tider. Er litt frustrerende å ligge 500-600 meter foran motstanderen, og se at han bare plutselig flyr forbi deg. Men ellers er det fantastisk å kjøre rundt i min favorittby! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jeg har kommet 51% ut i spillet og synes at det godt kunne vært litt enklere Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jeg har kommet 51% ut i spillet og synes at det godt kunne vært litt enklere Sett på easy da lille venn Å spillet er bare så jævli bra!!! R* leverte nokk engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå