skromt Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen andre som føler dette spillet er veldig lite engasjerende? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Synes det er fett, jeg. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tommel opp fra meg også. Men husk å skru opp volumet. Musikken er en viktig del av dette spillet. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) noen andre som føler dette spillet er veldig lite engasjerende? jeg undres. fikk det av bror min, men har ikke prøvd det enda:P Endret 3. november 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hva er dette for slags spill? aldri hørt om.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 du spiller som en ball og skal farge noe ting Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 du spiller som en ball og skal farge noe ting Sounds like FUN!! Hehe, nei, det ser faktisk helt greit ut, men kanskje litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fått meget gode kritikker. Vår anmelder gav det 8/10, noe som også ser ut til å være snittet. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det høres litt ensformig ut, så hva er det som gjør dette spillet interessant? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det kan bli litt ensformig etterhvert. Det kommer litt an på hvor godt man liker spillet. Variasjonen i spillet kommer først og fremst i form av nye motstandere, altså "større og sterkere" sikkerhetsvakter, i ymse former. Ellers er mye av drive'n i spillet å finne groove'n i musikken og hvordan du gjør alt fra grått og trist til fargerikt og happy happy. Det er rett og slett et spill man blir glad av. Første gangen jeg satte meg med det, var jeg grumpy i utgangspunktet. Da jeg reiste meg fra stolen en time etterpå, smilte jeg fra øre til øre. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 noen andre som føler dette spillet er veldig lite engasjerende? Spiller bare ett brett om gangen, ellers så hadde jeg blitt lei for lenge siden. Det er noe sjarmerende med spillet som gjør at jeg fortsatt holder på, selv om det er litt enkelt og ensformig. Lenke til kommentar
Cooperative Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Konseptet virker jo litt rart, hoppe rundt og fargelegg en by. Men det har jo får bra kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå