unhappy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så var det jeg som ville dele noen tanker, og med ønske om svar fra noen som vet mer. Jeg er en av de som har havnet i krummerik klubben, og skal opereres. Men så har jeg fått høre at den blir noe kortere etter inngrepet................er det noen som vet hvor mye kortere den blir (pokker også!!), og hva med tykkelsen? Og så lurer jeg på om noen har noen erfaring på om den fungerer like bra som før..? Lurer også på om inngrepet var vondt, og hvor lang tid det må gå før den kan brukes igjen. hilsen ulykkelige Dick Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har lest at kuken ikke skal bli kortere med dagens operasjonsteknikker, det skal visst akkumuleres minimalt med arrdannelse. Tykkelsen vil forbli upåvirket. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan du skrive hva det er for noe? Krimmerik altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg