DalaiLaban Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Heisann! Finnes det en snowboardhjelm man ikke mister 50 IQ av å ta på seg. Har prøvd en del hjelmer og jeg føler meg som en Stephen Hawking lookalike med en gang. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sweet? RED? Bern? Noen (merk: noen) av de nye Giro-hjelmene? Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 takker! Lenke til kommentar
Brap Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hvor selges BERN? Fant en test på nettet, http://www.friflyt.no/files/hjelmtest_friflyt_45.pdf Noen som kan linke til flere tester? Ser her at Sweet kommer godt ut og sjansen er stor for at det bli en slik for min del. Hva kommer en Trooper half/fullcut med cap og det beste (om det fins forskjellige) musikkanlegget på? Edit: Trooper half-cut, cap og musikkanlegg kommer på 2700,- Nå er jeg usikker på om jeg skal slå til da jeg må ha nye briller også, 1000 kroner det også. Dyrt... Endret 26. november 2008 av Einaar Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Interessant test. Jeg har Cebe ripper freestyle, som jeg syns ser ganske bra ut, men den var jammen bare såvidt innenfor det ene kravet. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Trooper half cut er oppgitt til 1500,- i testen, hvor? På Platou kostet den 1800,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå