siDDis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Eg har skreve eit script som genererer ein e-post utfrå innhald i eit form. Sånn ser det ut def send_mail(self): msg = MIMEMultipart() msg.set_charset('utf-8') msg['From'] = self.sent_from msg['To'] = self.send_to msg['Date'] = formatdate(localtime=True) msg['Subject'] = self.subject html = MIMEText(self.text, 'html') msg.attach(html) smtp = smtplib.SMTP(self.server) smtp.sendmail(msg['From'], msg['To'], msg.as_string()) smtp.quit() Dette fungerer for så vidt greit nok, problemet er at tekst innhaldet som blir posta frå ein form er i utf-8 og når eg legger til denne teksten så blir det heilt tullete. Prøver eg å bruke .encode('utf-8') så får eg denna feilmeldinga: UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xc3 in position 1: ordinal not in range(128) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Åh her sitter eg og banner og steiker i heile dag også finner eg løsninga 20 min etter eg posta her. html = MIMEText(self.text, 'html') html.set_param('charset', 'UTF-8') Lenke til kommentar
aC Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 heh sånn er livet takk for at du postet løsning satt nettopp å lurte på det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå