SLiks Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Gå på nvidias sider og last ned beta av 180. driveren alle med SLi!!! Jeg fikk en meget bra boost i performanse test i vantage hvor total score ble 600p bedre enn jeg noen gang har fått til før. dette med lavere klokk enn tidligere også! Crysis FLYTER med mine 8800gt kort nå Nydelig!! gleder meg sånn til å se hvordan den endelige versjonen blir! ++ Jeg får bruke to!! TO, 2 skjermer i SLi nå hurra!!!! Jeg legger merke under kjøringen av vantage at de typiske SLi problemene er forbedret en god del. Ikke like mange store fps drops som følge av SLi. og alt virker meget flytende og gjevnt. Gjelder 8800, 9xxx og 200gtx serien slik jeg har forstått det.. ! Vista 64bit eller 32bit. Endret 22. oktober 2008 av SLiks Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Her er linken til nvidias beta utvalg. Velg kortserie --> kort --> OS --> BETA. last ned den som heter 180.xx Regner med de fleste vet om siden, men gjør det enkelt. Nvidia Beta Driver 180.driver/big bang 178.driver Endret 22. oktober 2008 av SLiks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå