Justtried Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er ute etter ny mobil da min gamle har gått ut på dato, mildt sagt... Jeg har allerede kjøpt en Samsung U600 for 2 uker siden fra NetonNet, men jeg syns denne hadde katastrofalt dårlig batteri - måtte lade omtrent annenhver dag. Den gamle jeg har for øyeblikket varer opp mot en uke hvis jeg ikke bruker den så veldig mye - Sony Ericsson W800i. Allikevel likte jeg Samsung mobilens design utrolig godt, selv om jeg syns brukervennligheten var helt på jordet. Jeg er derfor ute etter en mobil innenfor følgende kriterier; - BRA batteri - 3,2 megapixlers kamera - Helst slide telefon, men ikke et must - Sony Ericsson eller Nokia Tror det var alt så langt, vil adde mer hvis jeg kommer på det etterhvert ^^ Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvilken prisklasse (eller makspris) tenker du deg? Det vil være lettere å hjelpe deg hvis du kan oppgi det. Og videre; - trenger du EDGE/3G(/wifi)? Surfer du på telefonen? - er det andre multimediafunksjoner enn kamera som er viktig? F.eks. mp3-spiller/radio. - har du noen tanker om skjermstørrelse? For å vurdere hva som er "bra" batteritid, så hjelper det spesielt å vite det siste punktet. En telefon du bruker som mp3-spiller/radio i tillegg til samtaler/sms får batteriet tømt mye raskere. I utgangspunktet ser det ut som det er dette utvalget som er aktuelt for deg: http://tinyurl.com/6j8bo9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå