Pokey Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det går an å strekke i den :!:seriøst.. henge et lodd eller noe over lang tid, og ofte. Så det på tv. Nå har du forveksla TV med Pain Olympics igjen.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 spis 1 fedd hvitløk 3 ganger daglig. Funker som faaen. Jeg fikk 5 cm ekstra på bare 2 måneder Hjelper jo faen ikke med stor tiss når man skremmer unna kvinnfolkene med stålånden sin. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 spis 1 fedd hvitløk 3 ganger daglig. Funker som faaen. Jeg fikk 5 cm ekstra på bare 2 måneder Hjelper jo faen ikke med stor tiss når man skremmer unna kvinnfolkene med stålånden sin. Det er vell størrelsen som teller? Btw.. denne skal få tisseladden til å bli lengre. Bare husk å spis som bare faen, da du strekker muskelvevene en del. Ingenting kan vokse uten mat! Ikke seriøst nei Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg spiser ikke sunt og trener aldri. Jeg sitter eller ligger (helst ligger) minst 95% av døgnet. Jeg onanerer flere ganger daglig. Penisen er litt over 20 cm og alderen er 15. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Og du er ifra afrika? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Trollefant! Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) borte.. Du litt lenger oppi her, med over 20 cm tiss å er 15 år. Er du ferdig med puberteten? Endret 2. november 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Kraftige saker på det som er borte Endret 2. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg spiser ikke sunt og trener aldri. Jeg sitter eller ligger (helst ligger) minst 95% av døgnet. Jeg onanerer flere ganger daglig. Penisen er litt over 20 cm og alderen er 15. Troll. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg spiser ikke sunt og trener aldri. Vel, som sagt: Ingenting kan vokse uten mat! Og sunn mat fungerer best Penisen er litt over 20 cm og alderen er 15. Og jeg er Batman! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fullt mulig jeg liker oppmerksomheten men det er allikevel sant. Jeg har begynt å få skjegg ja, så jeg antar jeg nærmer meg slutten på puberteten om jeg ikke allerede er der. Jeg er en meget hvit nordmann. Jeg tror at den eneste faktoren på størrelsen, rent bortsett fra gener og tilfeldigheter, kan være hvor mye oppmerksomhet du har gitt den. Jeg tviler på at det har noe med kostholdet, med tanke på mitt dårlige. Det var det jeg prøvde å få fram. Hvorfor fikk jeg navnet "Rock-out"? Jeg skrev da vitterlig "Gjest"? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg er 22 år og har en lang en på 25cm ;D Chicks love it Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 So flott da Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Åja, dette var vel ingen skrytetråd Uansett, er det svært lite du kan gjøre for at penisen skal bli større. Bare noen som er født med en stor laks mellom beina!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvorfor fikk jeg navnet "Rock-out"? Jeg skrev da vitterlig "Gjest"? rock out, with your cock out! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 HEI Størelsen arver man som regel etter faren sin, husker ikke hvor jeg las dette, men det kan vel googles. man skal måle den fra oversiden rett ut fra kroppen. offtopic men fortsatt et svar penis kan strekkes med konstant strekk uten at det er no behagelig, vel jeg har ikke forsøkt, men jeg kan lese strekkes lemmer på sykehuset om man har en fot eller lign som er for kort dette tar tid. om man strekker penis blir den og tykkere, dette pga celledeling som danner mer vev når man har passert 14 - 16 års alderen, har den vokst fra seg det meste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ikke hør på han over meg, det meste hans av det han sier er bare tull. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 HEIStørelsen arver man som regel etter faren sin, husker ikke hvor jeg las dette, men det kan vel googles. man skal måle den fra oversiden rett ut fra kroppen. offtopic men fortsatt et svar penis kan strekkes med konstant strekk uten at det er no behagelig, vel jeg har ikke forsøkt, men jeg kan lese strekkes lemmer på sykehuset om man har en fot eller lign som er for kort dette tar tid. om man strekker penis blir den og tykkere, dette pga celledeling som danner mer vev når man har passert 14 - 16 års alderen, har den vokst fra seg det meste Hadde vært jævlig kjipt å arve størrelsen etter mora. offtopic men fortsatt et svar Javel? Alle vet vel at det ikke kommer ann på størrelsen, men km/t! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Oppskrift for lang tissetass: 1. Knyt en stein i en sterk nylontråd 2. Knyt andre enden til junior 3. Kle på deg, bruk dongeri med glidelås slik at tråden kommer ut 4. Gå til buss stoppet. Vent på bussen. Når den stopper, kaster du steinen inn i busse rett før døra går igjen. 5. Nyt turen. Dette må gjøres på kveldstid når det er lite trafikk ettersom det er avhengig at du henger etter bussen lengst mulig. Når bussen stopper kan du lett ta ut steinen eller eventuelt følge med til neste stopp. Fortsett til du har ønsket lengde. Annen metode er å ta med deg en tung stein opp i en buske. Knyt et tau rundt junior og fest steinen i dette. Kast så steinen av greinen. Rykket kan gjøre vondt men penisen vil strekke seg. Om du har sommerferie kan du og lage en hytte i dette treet. Fra juni til August bor du i treet, husk rikelig med mat. Er du heldig har du 50 cm pikk når skolen begynner. Ulempen med disse strekkemetodene er at omkretsen blir bortimot som på en blyanet, så om du planlegger å tilfredsstille en dame vil jeg heller brukt lillefingeren ettersom den da har mye større omkrets enn den nystrukkete pikken. 1 Lenke til kommentar
corlaon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Oppskrift for lang tissetass: 1. Knyt en stein i en sterk nylontråd 2. Knyt andre enden til junior 3. Kle på deg, bruk dongeri med glidelås slik at tråden kommer ut 4. Gå til buss stoppet. Vent på bussen. Når den stopper, kaster du steinen inn i busse rett før døra går igjen. 5. Nyt turen. Dette må gjøres på kveldstid når det er lite trafikk ettersom det er avhengig at du henger etter bussen lengst mulig. Når bussen stopper kan du lett ta ut steinen eller eventuelt følge med til neste stopp. Fortsett til du har ønsket lengde. Annen metode er å ta med deg en tung stein opp i en buske. Knyt et tau rundt junior og fest steinen i dette. Kast så steinen av greinen. Rykket kan gjøre vondt men penisen vil strekke seg. Om du har sommerferie kan du og lage en hytte i dette treet. Fra juni til August bor du i treet, husk rikelig med mat. Er du heldig har du 50 cm pikk når skolen begynner. Ulempen med disse strekkemetodene er at omkretsen blir bortimot som på en blyanet, så om du planlegger å tilfredsstille en dame vil jeg heller brukt lillefingeren ettersom den da har mye større omkrets enn den nystrukkete pikken. høres bra ut skal prøve til sommern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå