Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

få penisen til å vokse fortere?

Gjest Lawl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spis 1 fedd hvitløk 3 ganger daglig. Funker som faaen. Jeg fikk 5 cm ekstra på bare 2 måneder

Hjelper jo faen ikke med stor tiss når man skremmer unna kvinnfolkene med stålånden sin.

Det er vell størrelsen som teller?

Btw.. denne skal få tisseladden til å bli lengre. Bare husk å spis som bare faen, da du strekker muskelvevene en del. Ingenting kan vokse uten mat!

Ikke seriøst nei

Lenke til kommentar

Jeg spiser ikke sunt og trener aldri. Jeg sitter eller ligger (helst ligger) minst 95% av døgnet. Jeg onanerer flere ganger daglig.

Penisen er litt over 20 cm og alderen er 15.

Lenke til kommentar

Fullt mulig jeg liker oppmerksomheten men det er allikevel sant. Jeg har begynt å få skjegg ja, så jeg antar jeg nærmer meg slutten på puberteten om jeg ikke allerede er der. Jeg er en meget hvit nordmann.

Jeg tror at den eneste faktoren på størrelsen, rent bortsett fra gener og tilfeldigheter, kan være hvor mye oppmerksomhet du har gitt den. Jeg tviler på at det har noe med kostholdet, med tanke på mitt dårlige. Det var det jeg prøvde å få fram.

Hvorfor fikk jeg navnet "Rock-out"? Jeg skrev da vitterlig "Gjest"?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HEI

Størelsen arver man som regel etter faren sin, husker ikke hvor jeg las dette, men

det kan vel googles.

man skal måle den fra oversiden rett ut fra kroppen.

offtopic men fortsatt et svar

penis kan strekkes med konstant strekk uten at det er no behagelig, vel jeg har ikke

forsøkt, men jeg kan lese :)

strekkes lemmer på sykehuset om man har en fot eller lign som er for kort

dette tar tid.

om man strekker penis blir den og tykkere, dette pga celledeling som danner mer vev

når man har passert 14 - 16 års alderen, har den vokst fra seg det meste

Lenke til kommentar
HEI

Størelsen arver man som regel etter faren sin, husker ikke hvor jeg las dette, men

det kan vel googles.

man skal måle den fra oversiden rett ut fra kroppen.

penis kan strekkes med konstant strekk uten at det er no behagelig, vel jeg har ikke

forsøkt, men jeg kan lese :)

strekkes lemmer på sykehuset om man har en fot eller lign som er for kort

dette tar tid.

om man strekker penis blir den og tykkere, dette pga celledeling som danner mer vev

når man har passert 14 - 16 års alderen, har den vokst fra seg det meste

Hadde vært jævlig kjipt å arve størrelsen etter mora.

Javel? :p

Alle vet vel at det ikke kommer ann på størrelsen, men km/t! ;)

Lenke til kommentar

Oppskrift for lang tissetass:

1. Knyt en stein i en sterk nylontråd

2. Knyt andre enden til junior

3. Kle på deg, bruk dongeri med glidelås slik at tråden kommer ut

4. Gå til buss stoppet. Vent på bussen. Når den stopper, kaster du steinen inn i busse rett før døra går igjen.

5. Nyt turen.

Dette må gjøres på kveldstid når det er lite trafikk ettersom det er avhengig at du henger etter bussen lengst mulig. Når bussen stopper kan du lett ta ut steinen eller eventuelt følge med til neste stopp. Fortsett til du har ønsket lengde.

Annen metode er å ta med deg en tung stein opp i en buske. Knyt et tau rundt junior og fest steinen i dette. Kast så steinen av greinen. Rykket kan gjøre vondt men penisen vil strekke seg. Om du har sommerferie kan du og lage en hytte i dette treet. Fra juni til August bor du i treet, husk rikelig med mat. Er du heldig har du 50 cm pikk når skolen begynner.

Ulempen med disse strekkemetodene er at omkretsen blir bortimot som på en blyanet, så om du planlegger å tilfredsstille en dame vil jeg heller brukt lillefingeren ettersom den da har mye større omkrets enn den nystrukkete pikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Oppskrift for lang tissetass:

1. Knyt en stein i en sterk nylontråd

2. Knyt andre enden til junior

3. Kle på deg, bruk dongeri med glidelås slik at tråden kommer ut

4. Gå til buss stoppet. Vent på bussen. Når den stopper, kaster du steinen inn i busse rett før døra går igjen.

5. Nyt turen.

Dette må gjøres på kveldstid når det er lite trafikk ettersom det er avhengig at du henger etter bussen lengst mulig. Når bussen stopper kan du lett ta ut steinen eller eventuelt følge med til neste stopp. Fortsett til du har ønsket lengde.

Annen metode er å ta med deg en tung stein opp i en buske. Knyt et tau rundt junior og fest steinen i dette. Kast så steinen av greinen. Rykket kan gjøre vondt men penisen vil strekke seg. Om du har sommerferie kan du og lage en hytte i dette treet. Fra juni til August bor du i treet, husk rikelig med mat. Er du heldig har du 50 cm pikk når skolen begynner.

Ulempen med disse strekkemetodene er at omkretsen blir bortimot som på en blyanet, så om du planlegger å tilfredsstille en dame vil jeg heller brukt lillefingeren ettersom den da har mye større omkrets enn den nystrukkete pikken.

høres bra ut skal prøve til sommern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...