fjeddiu Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg stjeler ikke, gjør du? Skriv om du stjeler eller ikke og om du er stolt av det Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg stjeler. Jeg er ganske sikker på at du gjør det også. Alle har vel lastet ned en film, en mp3 eller lignende? Det er definert som stjeling. Stolt av det er jeg også! Materielle varer eller verdier derimot, stjeler jeg ikke. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg har stjelt en gang i mitt liv og det var nasking på kiwi da jeg var 15. Var ikke stolt etterpå nei EDIT: Det var en halvliter urge! Endret 22. oktober 2008 av RePaC Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 I fail Materielle varer eller verdier derimot, stjeler jeg ikke Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis flere faller for fristelsen til å lage totalt unyttige "jeg ... ikke" tråder nå, så vil det føre til advarsler. Hele OT baren ser jo ut til å oversvømmes av de. Stenges (som så mange andre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg