Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei. Jeg vet ikke hva som foregår oppe i hodet mitt, men det er ett eller annet rart som skjer hver gang jeg ser en spesiell jente. Jenta går i parallell klassen min, og jeg har matematikk med henne. Hun er så ufattelig pen, og er definitivt en av de fineste jentene jeg noen gang har sett. Hver gang hun er i nærheten blir jeg så ufattelig nervøs. Dette er noe som aldri har skjedd før, og jeg er normalt ikke ukomfortabel når jeg er i lag med pene jenter. Trodde jeg var en selvsikker person, men denne jenta tar virkelig knekken på meg. Har aldri snakket ordentlig med henne, men vi har en tendens til å låse øyekontakt ganske ofte... Når det skjer føles det ut som om jeg dø. Kroppen min gjør alle disse merkelige bevegelsene og jeg oppfører meg som en tulling. Men jeg føler ikke at jeg er veldig forelsket i henne heller. Jeg er interessert og kunne gjerne tenkt meg et forhold med henne hvis hun har en passende personlighet, men jeg føler liksom ikke at jeg er forelsket... ikke nok til at jeg skal reagere som jeg gjør. Ålreit, jeg vil gjerne bli bedre kjent med denne jenta, men det er veldig vanskelig når jeg blir fullstendig paralysert av å være i nærheten av henne. Jenter liker ikke nervøse tullinger, og skal jeg ha sjans på denne jenta må jeg ta meg sammen. Er det noen måte jeg kan bli kvitt denne nervøsiteten/forelskelsen eller hva nå enn det måtte være som får meg til å oppføre meg så rart? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er bare en ting det... Du må gi faen. Jobbe med å finne den sanne "Jeg". Hvordan du gjør det er hjemmeleksen din Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Høres veldig ut som om du er forelsket. Har du vært forelsket før? For hvis du aldri har vært det, kan det jo virke nesten litt for pinsomt og rart til å kalles forelskelse, men av egen erfaring er det nettopp slik du beskriver, forelskelse er. Jeg stammer, blir paralysert fysisk og psykisk, sier dumme ting, og klarer rett og slett ikke å være den personen jeg vil være for å kapre personen. Rimelig håpløse greier. Hvordan bli kvitt det? Igjen, av erfaring er det bare tid som "leger" forelskelse. Eller å faktisk kapre personen, som gjør at kjærlighet og trygghet tar over, og det blir mindre pinsomt. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sitter i en VELDIG lik krise, en som jeg ofte låser øyekontakt med. Og er faktisk forelsket. Men har gjennom et par år lært meg å oppføre meg litt normalt, for å kalle det det ^^ Men det gjelds bare å tenke, hun er jo bare et menneske som alle andre. Å lære deg å oppføre deg normalt liksom. Tro ikke du kan håpe å bli kvitt en forelskelse. Det har jeg aldri i hele mitt liv klart. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja altså du må finne deg andre damer om du vil glemme henne. Har du vært bortpå endel andre damer og fortsatt er into henne derimot så er det dype følelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå