FI_asko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har veldug lyst til å koble pc-en til tv-en på stua. Jeg kjøpte i dag en s-video kabel fordi jeg var sikker på jeg hadde sett dette på min pc. men det viste seg å være en "break-out" kabel med mulighet for komponent og s-video. Men hvordan få dette til å virke, og hva slags kabel trenger jeg? Legger ved et bilde av skjermkortet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den runde pluggen er for TV signaler. Har du den kabelen som passer der? Det er den "break-out" kabelen du nevner. Når du har koblet den til TV'en må du antagelig inn i kontrollpanelet for innstillinger til skjermkortet og slå på TV utgang. Ellers skal ma være litt forsiktig med koblinger til TV, spesiellt hvis man har kabelTV og PC koblet til jordet kontakt. Da er galvanisk skille et must. Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei jeg har ikke denne kabelen. Er dette noe jeg kan skaffe på komplett eller noe? og hvordan ser denne kabelen ut i andre enden? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noe sånt som dette: http://www.xpcgear.com/6110018100.html Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Har skaffet denne kabelen nå. Og prøvde å koble inn en s-video ut til tvn. men ser ikke ut til at jeg får fram noe signal. hvor finner ejg instillinger til å skifte til tv ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå