Alompi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg føler ikke at jeg trenger å helle nedpå 100 % usunn væske og miste alle hemninger for å ha det gøy. Er heller ikke så keen på å våkne dagen derpå og ha vondt i hodet og angre på alt det kjipe jeg gjorde kvelden før. Finnes da ting som er mer moro enn å drikke, med mindre ommagad-i-kissed-a-man-and-slept-with-Erna-Solberg- tanker dagen derpå Så nei, jeg drikker ikke Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fælt som du overdramatiserer da. Jeg har faktisk aldri våknet med dundrende hodepine grunnet alkoholinntak kvelden før, og man skal drikke mye, da i forhold til hvor mottakelig man er, før man faller såpass utpå. Greit at de fleste som drikker opplever dette en og annen gang, men det er først og fremst fordi de ikke greier å begrense alkoholinntaket. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, det er forskjell på å barbere seg og kappe av seg hodet. Eller mer spesifikt; Man trenger ikke være totalavhold for å unngå å miste all kontroll og hemninger og bli fyllesjuk dagen derpå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 lol tapere Daniel Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis flere faller for fristelsen til å lage totalt unyttige "jeg ... ikke" tråder nå, så vil det føre til advarsler. Hele OT baren ser jo ut til å oversvømmes av de. Stenges (som så mange andre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg