Lindsay Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hvor mange image jeg har lastet ned fra debian.org men det blir en del og ingen funker men ubuntu fungerer.Er det noe spesiellt som kreves for å brenne dette imaget? Nå har jeg i et siste forsøk begynt nedlasting av DVD image da jeg har gått tom for CD. Dette er skuffende av debian da alle image jeg har brent for AMD har fungert men ikke på min xeon server.Ubuntu server for intel/amd fungerer Lenke til kommentar
comicz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja-a - du regner med det er Debians feil? Vil si det er skuffende av deg. Leke systemadministrator på dette viset, og kan ikke en gang brenne en CD. </trollrant> .... http://www.debian.org/CD/faq/#which-cd Also, you only need the CD/DVD images for your computer's architecture. The architecture is the type of hardware your computer uses. By far the most popular one is the Intel/AMD architecture, so most people will only want to get the images for "i386". If your PC has a 64-bit AMD or Intel processor, you will most likely need the "amd64" images (though "i386" is also fine), the "ia64" images will not work. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Ikke alle er like flink som deg da Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 IA64 er for Intel Itanium. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ikke alle er like flink som deg da Hehe, reagerte bare litt på "skuffende av Debian"-kommentaren - regner med du fikk sving på det hele nå :-) ...forøvrig jobber jeg jo med dette til daglig, så det skulle jo bare mangle ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå