abbyjr Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fylte 20 for en månede siden å satt med tanken om at det var 21 år grense på å kjøpe sprit helt til jeg idag begynte å tvile å fant ut at det var 20 HAHAHa jeg er så gla tralala. :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da blir det brennvinsfylla da. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 ja på en onsdag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Onsdag er jo lille lørdag da:) Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 oppe i nord så er d ivertfall d bodde der i 2 måneder i forifjor da var d både blåmandag lillelørdag å nordleninger drikker sikkert mens de venter på de dagene også heh Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Neppe overalt. Men på Melbu! På Melbu var det drikkekveld hver onsdag (Gikk GK Elektro). Men siden jeg bodde på Stokmarknes så var det ikke bare for meg og hive meg i fylla. Fylte 21 år her ikke for mange dager siden. Tenkte da også samme tanke som deg. YES! SPRIT!! YEEEES!!! BAILIES, WHISKY HERE I COME! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 BAILIES, WHISKY HERE I COME! Baileys? Det har du da hatt lov til å kjøpe i 3 år allerede. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Neppe overalt. Men på Melbu! På Melbu var det drikkekveld hver onsdag (Gikk GK Elektro). Men siden jeg bodde på Stokmarknes så var det ikke bare for meg og hive meg i fylla. Fylte 21 år her ikke for mange dager siden. Tenkte da også samme tanke som deg. YES! SPRIT!! YEEEES!!! BAILIES, WHISKY HERE I COME! Oi stilig. Jeg bor jo på Melbu(går på Stokmarknes VGS). Synd at jeg ikke er noen stor tilhenger av fyll da... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så lenge du holder deg unna utlenningene så går det bra. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Utrolig mange som tror det er 21 års aldersgrense på sprit av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Utrolig mange som tror det er 21 års aldersgrense på sprit av en eller annen merkelig grunn. ja. helt enig, fikk høre det av mange at det var 21 år for kjøp av sprit. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Utrolig mange som tror det er 21 års aldersgrense på sprit av en eller annen merkelig grunn. ja. helt enig, fikk høre det av mange at det var 21 år for kjøp av sprit. Kansje det har vært det før i tiden? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ganske sikker på at du har rett, KnewtFan. Mener å huske at det var 21 i "gamledager". Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg tror det har noe med at e fleste hører 21 års aldersgrense gjennom film og slikt(aka amerikanske filmer. alle (les:de fleste) vet jo at det er 18 på øl osv.. i Norge men også det at man må være eldre for å kjøpe sprit. Og da tenker man automatisk 21...men det er da bare min teori :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå