Danny92 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hallåis! Vi har telenor basic og har hat det i snart 2 år. Vi fikk med rutern THOMSON ST546v6. Her er probleme: Plutselig så mister vi nettet mange ganger, noen ganger kan det ta timer før vi får nett igjen. Vi har snakka med telenor og de vet ikke hva som er feil, vet ikke om det er rutern men noe er det. I går så ble jeg så lei at jeg resetta rutern(gjort det før og), og satt den helt riktig opp igjen. Men nå får vi ikke nett i det hele tatt! Har noen vært borti det samme probleme? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lyser dsl-lampa fast grønn? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei. Jeg foreslår at du tar kontakt med Telenor sånn at de kan sende deg et nytt modem. Du har ikke nett pga. PPPoE-innstilligene ble slettet når du resatte modemet. Dette kan legges inn ved hjelp av webkonfiguasjon. Du går inn på adressen http://10.0.0.138. Her velger du easy set up (eller noe i den duren). Da velger du Telenor PPPoE, og legger inn brukernavn og passord som du har fått fra Telenor. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hallåis, jeg greide og få det til idag, fikk tid i dag. Jeg bare installerte telenor sin programvare og da funka det igjen, rart at det ikke funka rett i rutern, har funka før.. Men takk for hjelpa Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bra Fungerte sikkert ikke i routeren fordi du glemte @online.no bak brukernavnet? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Stemmer det! Haha, tenkte ikke på det. Endret 27. oktober 2008 av Danny92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå