PaulKemp Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei godtfolk! Sliter med treig nedlasting av spill-videoer og demoer fra Xbox live marketplace. Har hissig linje her hjemme og xboxen er stillt inn med riktg ip, gateway og dns. Er det en port jeg kan åpne i ruteren for at dette skal gå enda kjappere? Nå tar det i hvert fall en halvtime å laste ned Fallout videoene på 250 mb. Jeg testet linja på pcen nå, mens xboxen laster ned og får opp at jeg har 8500 kbit/s (speedometeret, it-avisen). Noe er i hvert fall gruelig feil. Setter pris på alle innspill! Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei, Jeg har nylig fått samme problem. Det er fortsatt ikke løst! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Oi, såpass repost ja. Bittert, men det virker som om det er noe feil med marketplace sine servere eller min leverandør, ventelo, som sliter. PCen har aldri hatt noen problmer. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er akkurat det samme her.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Samme, COD5 Betaen tok utrolig lang tid å laste ned (800 mb tror jeg det var). Mens når jeg laster ned noe herfra på pcen som en demo, går det raskere enn noensinne. Ser ut som det er flere av oss da. Kan være noe med serverne til Marketplace... Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg brukte over 1,5 time igår på å laste ned et klipp på 250mb fra Gears of War 2. Selv har jeg Netxgentel og har fortsatt maksimum hastighet inn til meg på alt bortsett fra XBL. Det som også er litt rart er at det ikke lagger overhode når jeg spiller verken Halo 3, Rock Band eller Gears of War i coop over live. Er kanskje bare download serverne som sliter. Merkelig at det ikke er kommet noe info fra Xbox her, må jo være at feilen ligger der. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, rart vi ikke har hørt noe fra ms ang. dette. Kjedelig at det tar så vanvittig lang tid å laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå